تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکرآیت الله سیدمحمدمهدی دستغیب پنجشنبه در شیراز تشییع می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پیکرآیت الله سیدمحمدمهدی دستغیب پنجشنبه در شیراز تشییع می‌شود

پیکرآیت الله سیدمحمدمهدی دستغیب پنجشنبه در شیراز تشییع می‌شود
مدیر حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: پیکر مرحوم آیت الله سید محمدمهدی دستغیب ساعت 10 صبح پنجشنبه هفتم فروردین 93 در شیراز تشییع می شود.

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام محسن اسماعیل پور، در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پیکر این عالم ربانی امشب وارد شهر شیراز می شود و روز پنجشنبه ساعت 10 صبح از سه راه نمازی به سمت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) تشییع می شود.


وی افزود: پیکر مرحوم آیت الله سید محمد مهدی دستغیب در حرم سید میرمحمدبن موسی(ع) در جوار حرم شاهچراغ (ع) به خاک سپرده می شود.


اسماعیل پور اضافه کرد: همچنین روز پنجشنبه از ساعت 16:30 تا 18:30 مراسم ختم این عالم ربانی در حرم مطهر حضرت سید میرمحمدبن موسی(ع) برگزار می شود.


آیت الله سید محمد مهدی دستغیب متولی سابق آستان حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) و برادر شهید محراب آیت الله سید عبدالحسین دستغیب،شامگاه دوشنبه در شهر نجف کشور عراق دعوت حق را لبیک گفت و به رحمت ایزدی پیوست.




1393/1/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن