تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812880115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گذشت باستانی پاریزی جامعه ادبی کرمان را عزا دار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان جاوید:
در گذشت باستانی پاریزی جامعه ادبی کرمان را عزا دار کرد
کرمان – خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کرمانشناسی گفت: باستانی پاریزی از شهیر ترین چهره های ماندگار معاصر استان کرمان بود و درگذشت وی مردم کرمان را در غم فرو برد.



مجید جاوید در گفتگو با مهر اظهارداشت: طی ماههای گذشته استاد باستانی پاریزی با بیماری دست و پنجه نرم می کرد و سرطان کبد مشکلات زیادی را برای وی ایجاد کرده بود. وی با اشاره به اینکه ایشان مرکز توجه چهره های فرهنگی و ادبی استان کرمان بود گفت: استاد باستانی پاریزی در زمینه های ادبی و تاریخی چهره ای تکرار نشدنی در ایران و حتی جهان هستند و در گذشت ایشان مردم کرمان را غمگین کرد. جاوید گفت: صدها کتاب از ایشان در آرشیو مرکز کرمانشناسی وجود دارد و دهها کتابی هم که در مورد تاریخ کرمان منتشر شده است زیر نظر ایشان و با مقدمه های مبسوط این استاد بزرگ انجام شده است. وی گفت: وی الگوی بسیاری از جوانان کرمانی است و بسیاری از مولفان جوان کرمان پیرو سبک استاد هستند. وی ادامه داد: جامعه کرمان در بهت و حیرت از دست دادن استاد است و به زودی مراسمی برای بزرگداشت ایشان در کرمان برگزار می شود.


۱۳۹۳/۱/۵ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن