تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819222668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دل پیرو سفیر جام ملت های آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دل پیرو سفیر جام ملت های آسیا شد اصفهان - ایرنا - «السانرو دل پیرو» مهاجم کهنه کار ایتالیایی به عنوان سفیر جام ملت های آسیا 2015 که به میزبانی استرالیا برگزار خواهد شد، انتخاب شد.


به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربی، «دل پیرو» امروز سه شنبه قرارداد خود با کمیته برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا 2015 را امضا کرد و سفیر این مسابقات در خارج از قاره آسیا شد.
مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در ماه ژانویه 2015 به میزبانی استرالیا برگزار می شود.
دل پیرو که هم اکنون در تیم سیدنی اف سی استرالیا بازی می کند در مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا که فردا چهارشنبه در ساختمان اوپرا شهر سیدنی برگزار می شود ، شرکت می کند.
این بازیکن 36 ساله ایتالیایی درباره انتخاب خود به عنوان سفیر مسابقات جام ملت های آسیا اظهار کرد: کمیته برگزاری این مسابقات از من خواست که سفیر این مسابقات شوم و من خیلی سریع موافقت خود را با این درخواست اعلام کردم زیرا خود را جزئی از این مسابقات مهم می دانم.
وی افزود: می خواهم به زیبایی به استرالیا و تیم سیدنی اف سی که از سال 2012 در آن بازی می کنم، پاسخ دهم و تلاش می کنم که استرالیا و شهر سیدنی که در آن بازی می کنم از این رویداد مهم ورزشی استفاده کند.
تیم های ملی فوتبال ایران، کره جنوبی، ژاپن، کره شمالی، چین، بحرین، عراق، اردن، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، امارات عربی متحده، ازبکستان و استرالیا به مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا 2015 راه یافته اند.
آیین قرعه کشی این مسابقات فردا چهارشنبه در شهر سیدنی استرالیا برگزار می شود.
7132**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن