تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمپ های نوروزی توجه ویژه ای به معرفی اماکن مذهبی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان حجت الاسلام طاهری:
کمپ های نوروزی توجه ویژه ای به معرفی اماکن مذهبی داشته باشند
گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کمپ هایی که از سوی این ستاد در سطح استان تشکیل شده است توجه ویژه ای نیز به معرفی اماکن مذهبی و زیارتی داشته باشند و اگر این کار انجام شود سفر در این ایام با عبرت آموزی مد نظر قرآن نیز همراه می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید علی طاهری ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه گفت: یکی از ماموریت های این ستاد می تواند عمل کردن به دستگیری از ابن سبیل باشد که عمل به دستور قرآن نیز هست. وی ادامه داد: اجرای نظر سنجی از مسافران در کمپ ها و ایستگاه ها نیز می تواند گام موثری برای رفع نقاط ضعف و قوت بخشیدن به نقاط قوت ستاد باشد، این کار ارزشمندی است که شما در این ایام مشکلات را به جان می خرید تا مردم بتوانند روزهای خوبی را سپری کنند.

در ادامه قربان عباسی ، دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این ستاد با حضور 20 دستگاه اجرایی و 20 هزار نفر نیرو در سطح استان به فعالیت مشغول است.

وی افزود: گلستان استانی است که با توجه به حضور 15 قوم مختلف در آن باید به معرفی اقوام توجه ویژه ای داشته باشیم، در همین راستا 420 غرفه صنایع دستی، سوغات و ملزومات سفر در سراسر استان تعبیه شده است.

عباسی با اشاره به کمیته گردشگری روستایی گفت: 800 روستا را ساماندهی کرده ایم تا آماده پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی باشند، همچنین تا روز 12 فروردین تعداد 60 جشنواره فرهنگ روستا نیز  برگزار می شود و در غالب این جشنواره آداب و رسونف غذاهای محلی، موسیقی محلی و صنایع دستی معرفی می شود.

وی ادامه داد: در این ایام شورای هماهنگی بیمه، شورای بانک ها فعال شده است تا مردم در این زمینه ها به هیچ مشکلی برنخورند و همچنین با شرکت توزیع و حمل فرآورده های نفتی نیز هماهنگی های لازم به عمل امده است.

وی اذعان کرد: در بخش گردشگری مذهبی نیز 20 مکان ساماندهی شده است تا به صورت شبانه روزی به مسافرین خدمات ارائه دهند.

عباسی خاطر نشان کرد: در بخش ماندگاری استان این توان را دارد تا هر شب 86 هزار نفر را در هتل ها، هتل آپارتمان ها، پانسیون ها ودیگر اماکن مشخص شده را اسکان دهد.


۱۳۹۳/۱/۵ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن