تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازجویی اف بی آی از همسر خلبان ناپدید شده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازجویی اف بی آی از همسر خلبان ناپدید شده
دفتر تحقیقات پلیس فدرال آمریکا ، اف بی آی از همسر ذهاری احمد شاه خلبان پرواز مفقود شده MH370 مالزی وبستگان کمک خلبان وی بازجویی می کند.
به گزارش  نامه نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، اف بی آی قصد دارد برای روشن شدن موضوع علل ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی از فائزه خان همسر خلبان این هواپیما تحقیق کند.
عوامل اطلاعاتی آمریکا گفته اند این تحقیقات شامل بررسی گذشته و پیشینه ذهاری احمد شاه 53 ساله و فریق عبدالحمید 27 ساله کمک خلبان این هواپیما خواهد بود.با این حال ، منابع نزدیک به اف بی آی گفته اند بررسی صلاحیت و پیشینه عبدالحمید تقریبا کامل شده و تا کنون مورد مشکوک و نامطلوبی بدست نیامده است واین بدان معناست که در حال حاضر کانون بررسی ها بر ذهاری احمد شاه متمرکز شده است.
به نظر می رسد هیچ چیزمشکوکی در زندگی عبدالحمید وجود ندارد که در او انگیزه ای برای ربودن ایجاد کند .در این گزار ش آمده است زندگی شخصی ذهاری به مراتب پیچیده تر و در شرف فرو پاشی بوده است این گزارش اضافه می کند توجه عمده اف بی آی بر زندگی شخصی ذهاری از جمله نوع رابطه او با خانواده اش و گرایش های سیاسی او متمرکز خواهد بود.
منابع نزدیک به اف بی آی همچنین گفته اند بازرسان این آژانس علاقه مند به بررسی گزارشاتی هستند که از تماس دو دقیقه ای یک زن ناشناس با خلبان هواپیما بوسیله یک شماره تلفن ناشناس و با سند مالکیت جعلی ،دقایقی قبل از برخاستن هواپیما از زمین حکایت دارد . پیشتر پلیس مالزی ادعای تماس مشکوک را رد کرده و آن را طبیعی اعلام کرده بود .




1393/1/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن