تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802526839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب داوران قمی برای قضاوت در انتخابی تیم ملی تکواندو/ آغاز رقابت ها از 8 فروردین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم افکاری به مهر خبر داد:
انتخاب داوران قمی برای قضاوت در انتخابی تیم ملی تکواندو/ آغاز رقابت ها از 8 فروردین
قم- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتخاب داوران قمی برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور خبر داد.



علی افکاری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: مهمترین رویداد تکواندو کشور در نخستین ماه از سال 1393 مربوط به رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان است که از هشتم فروردین ماه به انجام خواهد رسید. وی ادامه داد: با توجه به اینکه تکواندو کشورمان در سال جاری رقابت های مهمی همچون قهرمانی آسیا و جهان، بازی های آسیایی و چندین میدان بین المللی دیگر را پیش رو دارد، بر همین اساس رقابت های انتخابی برای شناخت چهره های شاخص حال حاضر تکواندو کشور برگزار می شود. رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: طبیعی است که برای این منظور فدراسیون تکواندو بهترین تدارک را دیده و از با کیفیت ترین امکانات و بهترین نیروهای انسانی در بخش های مختلف از جمله در بخش داوری برای برگزاری مطلوب این پیکارها بهره خواهد برد. وی در ادامه با اشاره به معرفي داوران رقابت هاي انتخابي تيم ملي تکواندو، بیان داشت: اسامي داوران رقابت هاي انتخابي تيم ملي تكواندو آقايان در حالی اعلام شد که مطابق انتظار شاهد حضور داوران برجسته و توانای تکواندو قم نیز در جمع داوران قضاوت کننده در این دوره هستیم. افکاری ابراز کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فدراسيون تكواندو قرار است ديدارهاي انتخابي تيم ملي تكواندو در رده سنی جوانان نیز همزمان با رده سنی بزرگسالان بخش آقايان به منظور نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم ملی از روز جمعه هفته جاری برگزار می شود. وی با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون برای حضور تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابت هاي قهرماني آسيا و بازي هاي آسيايي، خاطرنشان کرد: بر همین اساس چهره های شاخص کشور از روز جمعه‌ هشتم فروردين ماه سال 93 در خانه تكواندو با یکدیگر پیکار می کنند. رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه در اين دوره از مسابقات سيروس رضايي به عنوان سرناظر رقابت ها حضور دارد، یاد آور شد: از قم نیز سیدعلی خیرخواه و هاشم آقایی دو تن از داوران برجسته تکواندو در این دوره به قضاوت خواهند پرداخت. وی همچنین با بیان اینکه كميته داوران فدراسيون اسامي 26 داور حاضر دراين مسابقات را معرفي كرد، افزود: داوران منتخب از استان های تهران، البرز، اصفهان، زنجان، مازندران، سمنان، قم و گیلان هستند و کار قضاوت مدعیان عضویت در تیم ملی را بر عهده دارند. افکاری عنوان داشت: بر این اساس حسينعلي نظري، حميد اسدالهي، مهدي كاشانيان، داود فلاح، بهرام صادقي،‌ محمد كرمي، منصور خاندان،‌ رحيم صفايي، احمد خدايي و يداله پيرهادي از تهران و محمد نوذري و محمد كمال عباسي از البرز کار قضاوت رقابت ها را انجام می دهند. وی یادآور شد: مهرداد حقيقي، سعيد كروندي، محمد اسكندري و سعيد زماني از اصفهان، داود قارداشخاني و اسفنديار اسدي و شهرام اسدي از زنجان، نصرالله نصري نژاد و فردين محمد علي نژاد از مازندران، مجيد ملايي از سمنان، سيدعلي خيرخواه و هاشم آقايي از قم و محمد رهبر هاشمي و ابراهيم شمسكار از گيلان دیگر داوران قضاوت کننده در این بازی ها به شمار می روند.


۱۳۹۳/۱/۴ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن