تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوتفلیقه بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بوتفلیقه بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر می شود تهران - ایرنا - انتخابات ریاست جمهوری الجزایر قرار است 17 آوریل آینده برگزارشود و عبدالعزیزبوتفلیقه، رئیس جمهور 77 ساله این کشور تصمیم دارد برای چهارمین بار در این انتخابات حضور داشته باشد.


شبکه اطلاع رسانی نشریه فرانسوی ˈنوول ابسرواتورˈ، روز یکشنبه در گزارشی با اعلام این مطلب افزود: عبدالعزیز بوتفلیقه از 15 سال پیش تاکنون سکان ریاست جمهوری الجزایر را در دست دارد و از آوریل سال گذشته میلادی که بیماری او را در بیمارستان بستری کرد، کمتر در ملاء عام دیده می شود.
بنابراین گزارش، تبلیغات انتخاباتی 17 آوریل از روز یکشنبه در سراسر الجزایر آغاز شده است و گروه ها و تشکل های سیاسی این کشور برای 6 نامزد انتخابات مراسم ویژه انتخاباتی برگزار کردند.
نوول ابسرواتور افزود: در این میان عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری 77 ساله این کشور به دلیل بیماری ماه های اخیر و بستری شدنش در پاریس در ملاء عام حاضر نمی شود
در این گزارش آمده است: بوتفلیقه که توان حاضر نشدن در میان مردم را ندارد مردان و چهره های سیاسی نزدیک به خود را به مناطق مختلف این کشور اعزام کرده است تا هواداران خود را در نشست ها و گردهمایی های مختلف که در مناطق جنوب این کشور از جمله ˈ تمنراستˈ برگزار می شود، دور هم جمع کنند.
ˈ عمر سعدانیˈ، رئیس جبهه نجات ملی راهی شهر ˈ مده آ ˈ در یکصد کیلومتری جنوب الجزایره شده و ˈ عبدالقادر بن صالحˈ رئیس مجس سنای الجزایر که ریاست حزب تجمع ملی را نیز برعهده دارد، عازم ˈوهرانˈ بزرگترین شهر در غرب پایتخت شده است.
مترجمام**1502**1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن