تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويا: بارسا نمي‌خواست با ما روبرو شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ويا: بارسا نمي‌خواست با ما روبرو شود
مهاجم اتلتيکو مادريد معتقد است که بارسا تمايلي به رويارويي با اتلتيکو مادريد در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا نداشت.

داويد ويا معتقد است که باشگاه سابقش تمايلي به بازي مقابل اتلتيکو مادريد در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا نداشت.

قرعه‌کشي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا جمعه شب برگزار شد و بارسلونا در اين مرحله مقابل اتلتيکو مادريد قرار گرفت.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: از بارسا خاطره دارم اما تلاش مي‌کنم تا آنها را در ليگ و در ليگ قهرمانان اروپا شکست دهم. بايد در بهترين شرايطمان باشيم اما بارسا نمي‌خواست در اين مرحله با ما روبرو شود. براي رسيدن به قهرماني در لاليگا با رئال و بارسا مبارزه مي‌کنيم.

وي ادامه داد: کاري که ما انجام مي‌دهيم، ارزش فراواني دارد اما از حالا به اين فکر نمي‌کنيم که اگر قهرمان لاليگا شويم، چه مي‌شود. يکي از اعتقادات سيمئونه اين است که بازي به بازي پيش برويم و ما به آن احترام مي‌گذاريم. جدايي‌ام از بارسا و پيوستن به اتلتيکو چيز زيادي را تغيير نداده است. از يک شهر بزرگ به شهر بزرگ ديگري رفتم. زندگي همان‌طور است و خانواده‌ام خوشحال هستند.

مهاجم اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: فراموش نکنيد که اتلتيکو يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي اسپانيا است. خوش‌شانس بودم که چنين تيمي پيدا کردم. هم‌تيمي‌هاي فعلي من هميشه کاري کرده‌اند که احساس کنم در خانه هستم.

وي اضافه کرد: روابط من با ديگو کاستا در داخل و خارج از زمين خوب است. هر دو براي تيم کار مي‌کنيم و اين باعث مي‌شود بهترين بازي خودمان را به نمايش بگذاريم. اتلتيکو تيمي با روحيه جمعي است. ديگو مهاجم بسيار خوبي است و آمار گل‌هايش در اين فصل اين را به خوبي نشان مي‌دهد.

ويا گفت: تجربه کسب کرده‌ام؛ از لحاظ بدني بيشتر از هميشه تلاش مي‌کنم زيرا همگي بايد تلاش مضاعفي داشته باشيم. در شرايط عالي هستم و اگر کمکي بکنم خوشحال مي‌شوم. هر کاري که ممکن باشد انجام مي‌دهم تا به جام‌جهاني بروم اما اين به تصميم سرمربي بستگي دارد.

مهاجم سابق بارسلونا تأکيد کرد: براي جام‌جهاني روسيه 2018 من 36 ساله مي‌شوم و با توجه به نسل فوق‌العاده آينده مي‌توانيم بگوييم که برزيل 2014 آخرين فرصت من است. در سال‌هاي اخير پيشنهاداتي خارج از اسپانيا داشته‌ام. چه کسي مي‌داند در آينده چه اتفاقاتي مي‌افتد؟

وي گفت: آمريکا يک سرنوشت جالب است. ليگ حرفه‌اي آمريکا در سال‌هاي اخير رشد کرده است و من دوستاني داشته‌ام که به آنجا رفته‌اند و از اين ليگ تعريف مي‌کنند. آمريکا رقابت‌هاي بزرگي مثل NBA و NFL دارد و من فکر مي‌کنم ليگ فوتبال اين کشور در آينده يکي از ليگ‌هاي بزرگ خواهد شد. در حال حاضر نمي‌خواهم به اين مسئله فکر کنم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/03 15:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن