تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820567778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سليماني: روياي اسکواش محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سليماني: روياي اسکواش محقق شد
رئيس فدراسيون اسکواش به دنبال کسب 2 طلا و 2 نقره براي اولين بار در مسابقات بين‌المللي جوانان گفت: در شرايطي که چشمه هاي مالي ورزشي خشک شده بود توانستيم گليم خودمان را از آب بيرون بکشيم و نتيجه 3 و نيم سال کار شبانه روزي در اسکواش را بگيريم.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




  مسعود سليماني اظهار کرد: بسيار خوشحالم و خدا را شکر مي‌کنم چرا که 3 و نيم سال کار شبانه روزي نتيجه داد. خوشبختانه در روزهاي پاياني سال عيدي خوبي گرفتيم و توانستيم به هدف يکسال اخير که کسب مدال در رده جوانان بود به خوبي دست پيدا کنيم.

به گزارش ايسنا، او اضافه کرد: روزي که به فدراسيون آمدم و تفکراتم را به اهالي اسکواش گفتم همه مي‌گفتند که رسيدن به نقطه نظرات من بعيد است. آن زمان تحريم اقتصادي نبود و چشمه‌هاي مالي ورزشي خشک نشده بود. شرايط براي ما بسيار سخت بود، اما به هر طريق که بود اجازه نداديم برنامه‌هاي فدراسيون لطمه بخورد. هر طور که مي‌شد گليم خودمان را از آب بيرون کشيديم و توانستيم به روياي خودمان در اسکواش برسيم.

رئيس فدراسيون اسکواش تاکيد کرد: همه اهالي اسکواش مي‌گفتند براي موفقيت بايد همه امکانات فراهم باشد. حرفشان درست بود. ما ايراني‌ها قابليت‌هاي ديگري هم داريم. من يک مدير ورزشي‌ام، بايد موفق مي‌شدم تا نگويند مديران سياسي بهتر مي‌توانند کار کنند.

سليماني ادامه داد: کسب 2 مدال طلا و 2 نقره اتفاقي نبود. ما 3 و نيم سال پيش طرح استعداديابي را براي شناسايي نخبگان اسکواش آغاز کرديم. اين طرح يک و نيم سال ديگر هم ادامه دارد. بارها پيش آمده که حقوق کارکنان را 3-2 ماه پرداخت نکرديم تا تيم‌ها را به مسابقات اعزام کنيم که خوشبختانه کادر فدراسيون هم با ما همراهي کردند.

او با اشاره به برگزاري مراسم اهداي پاداش به مدال آوران مسابقات مالزي يادآور شد: 20 روز قبل مناف هاشمي با دستور وزير ورزش و جوانان از فرزاد شکوهي تقدير کرد. شکوهي در مسابقات جام ستارگان آسيا درمالزي در رده 19 سال مدال نقره گرفت. ورزشکاران ما رنگ وزارت ورزش و جوانان را نديده بودند، اما با مدالي که کسب شد و تقدير وزارتخانه فهميدند مي‌توانند و به خودباوري رسيدند.

رئيس فدراسيون اسکواش اظهار کرد: بذر موقعيت‌هاي اسکواش از سال 90 پاشيده شده است. اسکواش بازان بايد در مسابقات قهرماني آسيا وجهان کم کم خودشان را نشان دهند. شايد خنده دار باشد، اما من در آغاز مديريتم در فدراسيون براي پست نايب رئيسي فدراسيون جهاني کانديدا شدم، درست است که راي نياوردم، اما اعتقاد داشتم روياي کسب کرسي را بايد در ذهن داشت تا به تصوير درآيد. به همين شيوه هم رئيس فدراسيون غرب آسيا و رئيس کميته عضويت آسيا شدم.

او با بيان اين که در قطر تابوي پاکستان و کويت را شکستيم، خطر نشان کرد: پاکستان و کويت قهرمانان جهان و آسيا در اسکواش هستند که هميشه حرف اول را مي‌زنند. ما براي اولين بار موفق شديم آنها را شکست دهيم. سابقه آنها در اسکواش 70 ساله است، در حالي که ما 20 سال در اين رشته پيشينه داريم. در مسابقات قطر هم قاروني بايد به جاي نقره طلا مي‌گرفت؛ چرا که ورزشکار پاکستاني صغر سن بود.

سليماني در پايان تاکيد کرد: از روي چهره ورزشکار پاکستاني و همچنين اطلاعات پاسپورت اول او که بر روي سايت‌هاي مختلف مسابقات قرار دارد، مشخص است که حريف قانوني صغر سن دارد. اگر به اعتراض ما رسيدگي شود بايد مدال طلا را به قاروني بدهند. البته ريئس هندي فدراسيون جهاني مدير قوي‌اي نيست و احتمال مي‌دهيم که در جواب نامه ما بگويد از مسابقات بعدي درخواست شما لحاظ مي‌شود!

يکشنبه 1392/12/18 01:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن