تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814727583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان مخالف فعالیت دست فروشان نیستند/ لزوم ایجاد مکانی مناسب برای فعالیت دست فروشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران فردی:
مسئولان مخالف فعالیت دست فروشان نیستند/ لزوم ایجاد مکانی مناسب برای فعالیت دست فروشان
قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار قدس با اشاره به اینکه مسئولان این شهرستان مخالف فعالیت دست فروشان نیستند، گفت: باید مکانی مناسب برای فعالیت این افراد ایجاد شود.



نورمحمد فردی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور رفاه شهروندان و تردد بهتر در معابر عمومی و سطح خیابانهای مورد نظر امسال شهرداری با کمک دیگر ارگانها به رفع سد معبر پرداخت.

وی افزود:  مجموعه فرمانداری و مسئولان شهرستان مخالف فعالیت دست فروشان نیستند زیرا افرادی هستند که از این طریق امرار معاش و مایحتاج خانواده خود را از این طریق تامین می کنند، اما باید برای ساماندهی آنان یک برنامه ریزی منسجم صورت بگیرد.

این مسئول ادامه داد: در این راستا شهرداری و اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان باید با اختصاص مکانی مناسب برای انجام فعالیت دست فروشان به طوردسته جمعی آنها را ساماندهی کنند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

این مسئول یادآور شد: امید است با برنامه ریزی صحیح مسئولان در سال جاری این مشکل برطرف شود و با ورود تمام دستگاه ها و ایجاد مکانی مناسب برای ادامه فعالیت دست فروشان، دیگر شاهد سد معبر و نارضایتی مردم و اعتراض کسبه نباشیم.
 


۱۳۹۳/۱/۳ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن