تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تضعیف و ایجاد شکاف در جبهه مخالفان از دستاوردهای توافق نامه ژنو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تضعیف و ایجاد شکاف در جبهه مخالفان از دستاوردهای توافق نامه ژنو است مراغه - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف و ایجاد شکاف در جبهه مخالفان جمهوری اسلامی از دستاوردهای توافق نامه ژنو است.


به گزارش ایرنا، مهدی دواتگری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری مراغه افزود: کمترین دستاورد این توافق و در جریان مذاکرات هسته ای، متلاشی شدن اتحاد غرب و برخی کشورهای همپیمان آمریکا علیه کشور بود.
وی با اشاره به اینکه با این توافق نامه همبستگی علیه جمهوری اسلامی شکسته شده است، اظهارکرد: پس از توافق ژنو، حضور هیات های خارجی برای سرمایه گذاری در کشور از جمله هیات فرانسوی، نشان دهنده ایجاد و وجود شکاف در جبهه تشکیل شده علیه کشور است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سفر اخیر با وزیر امور خارجه کشور به شرق آسیا، شاهد روند موفقیت آمیز این مذاکرات با مقامات کشورهای توسعه یافته بودیم و این امر حاکی از شکست جبهه مخالفان جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.
دواتگری یادآوری کرد: ایجاد شکاف در جبهه مخالفان نظام اسلامی نوعی پیروزی برای جمهوری اسلامی بوده که با اقتدار رهبر معظم انقلاب و اقدامات مطلوب دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی محقق شده است.
وی ادامه داد: با توجه به نتایج مفید این توافق نامه، بکارگیری اغراض سیاسی برای تخریب منافع ملی از جمله تضعیف این توافق نامه از سوی برخی افراد قابل قبول و پسندیده نیست.
نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی با اندیشه های سیاسی دولت مخالف است، حق ندارد وحدت ملی را خدشه دار کرده و مواضع تیم مذاکره کننده کشور را تضعیف کند.
دواتگری خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده در عین اتحاد ملی و با اقتدار، زیر نظر رهبر معظم انقلاب فعالیت کرده و وجود برخی کارشکنی ها از سوی مقامات غربی و آمریکایی حاکی از موفقیت های کسب شده کشور در عرصه سیاست خارجی است.
وی با بیان اینکه مذاکره با گروه 5+1 به معنای عدول از ارزش های انقلابی نیست، گفت: تا زمانی که فعالیت های کشور در عرصه سیاست خارجی زیر نظر رهبر معظم انقلاب، در چارچوب سیاست های کلان با رعایت منافع ملی، عزت، حکمت و مصلحت کشور باشد، تضعیف آن پسندیده نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: طرح آزاد راه مراغه - هشترود با تخصیص اعتبار مورد نیاز در مرحله شناسایی محل مناسب برای ایجاد کارگاه از سوی پیمانکار و تملک اراضی محدوده طرح است.
دواتگری اضافه کرد: تملک اراضی قطعه اول این آزادراه به طول 26 کیلومتر و در قالب 156 قطعه زمین توسط کارشناسان به زودی آغاز می شود.
وی خواستار همکاری مردم منطقه در سرعت دهی به تملک این اراضی شد و گفت: تعامل مناسب و همکاری مردم روند اجرای این طرح را سرعت می دهد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه گفت: با طرحی که در وزارت بهداشت به تصویب رسیده و با تامین اعتبارات مورد نیاز، از سال آینده در بیمارستان ها نیازی به تامین دارو و تجهیزات از خارج از آن برای درمان بیماران نخواهد بود.
محمدحسین صومی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشکده این شهرستان به عنوان متولیان بهداشت عمومی در ارایه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی تعامل نزدیکی با هم دارند.
وی اظهارکرد: این مراکز علمی و بهداشتی همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید، در راستای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی جامعه حرکت کرده و همواره خود را پاسخگو می دانند.
وی گفت: ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی شهری و توسعه آن ها موجب ارایه بهتر خدمات درمانی برای مردم مناطق مختلف شهری و روستایی می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
صومی اضافه کرد: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در سطح جامعه موجب ارتقای سطح اجتماعی و افزایش امید به زندگی در مردم می شود.
7485/590/587
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن