تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814739990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات حماس و جهاد اسلامی در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تظاهرات حماس و جهاد اسلامی در غزه
شیخ خالد البطش یکی از فرماندهان برجسته جهاد اسلامی فلسطین بر گزینه جهاد و مقاومت تاکید کرد و افزود: دشمن از این جنایت به خاطر این مجازات خواهد شد و مجاهدان کرانه غربی به خوبی معنی این مجازات را به خوبی می‌دانند.
کد خبر: ۳۸۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ - 23 March 2014


جنبش حماس و جهاد اسلامی با برپایی تظاهرات در نوار غزه جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه جنین را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، جنبش حماس و جهاد اسلامی با برپایی تظاهرات در نوار غزه جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در حلمه به اردوگاه جنین را محکوم کردند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی از مقاومت فلسطین درخواست کردند که به این حمله رژیم صهیونیستی که باعث شهادت 3 نفر از گردان‌های القسام‌،قدس و الاقصی شد، پاسخ بدهند.

شیخ خالد البطش یکی از فرماندهان برجسته جهاد اسلامی فلسطین بر گزینه جهاد و مقاومت تاکید کرد و افزود: دشمن از این جنایت به خاطر این مجازات خواهد شد و مجاهدان کرانه غربی به خوبی معنی این مجازات را به خوبی می‌دانند.

وی ضمن تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دشمن اول امت اسلامی است از مقامات فلسطینی خواست تا هماهنگی‌های امنیتی را با رژیم اشغالگر قدس را قطع کند.

همچنین هزاران فلسطینی جسد سه فلسطینی را که در حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیده بودند،تشییع کردند.

در این حمله همچنین 16 فلسطینی دیگر مجروح شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن