تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806736597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره زدن فرهنگ به اقتصاد نشان زکاوت رهبری و راهگشای امور کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گره زدن فرهنگ به اقتصاد نشان زکاوت رهبری و راهگشای امور کشور است سمنان – ایرنا نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبری، گفت: گره زدن فرهنگ به مسایل اقتصادی نشانه زکاوت رهبری و راهگشای بسیاری از مسایل کشور است.


ˈعلیرضا خسرویˈ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی است و هیچ زیرساخت اقتصادی و سیاسی و امنیتی و ... جدا از فرهنگ به نتیجه نمی رسد.
وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه در بحث اقتصادی کارهای خوبی انجام شده ولی هنوز رضایت ایشان حاصل نشده، اظهار داشت: دخیل کردن فرهنگ برای تحقق شعارهای اقتصادی و تغییر برخی فرهنگهای غلط در مردم از اهداف شعار امسال است.
وی تصریح کرد: هشت سال است که شعارهای سال از سوی رهبری به مسایل اقتصادی تکیه دارد و مطرح شدن فرهنگ در کنار اقتصاد در سال 93 برای حل بنیادین برخی از مسایلی است که نیاز به فرهنگسازی دارد.
وی با بیان اینکه شعار امسال نشان داد مقام معظم رهبری دیدگاه های بلندی در بحث فرهنگ دارند، اضافه کرد: بسیاری از مسایل پیش آمده در بخشهای مختلف فرهنگی مانند نام های مطرح شده در جشنواره فیلم فجر و یا برخی مباحث در تعدادی از مطبوعات، خود یک هشدار است.
وی با بیان اینکه این مسایل نشان می دهد دیدگاه برخی مسوولین فاصله زیادی با دیدگاه رهبری در زمینه فرهنگ دارد، خاطرنشان کرد: تفکر مردم و انقلاب ایران اسلامی بر پایه دین مبین اسلام است و مسوولین در بخشهای مختلف باید تلاش کنند تا دیدگاه های مقام معظم رهبری در مسایل فرهنگی تحقق یابد.
وی با اشاره به عصبانیت مقام معظم رهبری از دلبستگی بعضی افراد در داخل کشور در مورد کم یا زیاد شدن تحریمها از سوی دشمن، اظهار داشت: مسوولان در داخل کشور نباید همه مسایل را به تحریمها گره بزنند زیرا این کار اشتباه و یک کد غلط است.
خسروی با اشاره به تاکید رهبری به عزم ملی برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی در سال 93، گفت: پیام انقلاب ایران به دشمن استقلال اندیشه و عقیده بوده است پس باید تلاش کنیم در مسایل اقتصادی و فرهنگی نیز استقلال بیشتری پیدا کنیم و تاکید رهبری نیز بر همین نکته است.
وی با اشاره به شعار نه شرقی و نه غربی به عنوان یکی از اولین شعارهای انقلاب ایران، افزود: ایران اسلامی امروزه در زمینه استقلال به الگویی برای جهان تبدیل شده و تاریخ نشان داده ابر قدرتها با الگوهای بزرگ همیشه مشکل داشته و دارند.
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی تندروهایی که نام اسلامی را یدک می کشند قبول ندارد و الگوی خود را ارایه داده و شاهد هستیم که حتی کشورهای غیرمسلمان نیز پیام انقلاب و رهبری را دریافت کرده اند و به دنبال استقلالی همانند ایران اسلامی هستند.
نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به وزارت خارجه و فعالان این وزارتخانه اطمینان داریم، گفت: این وزارتخانه نیز مانند دیگر وزارتخانه های کشور است و ما به وزیر و مسوولین در این وزارتخانه اطمینان داریم و آنها نیز دارند کار خودشان را انجام می دهند.ک/3
611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن