تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج امکانات قم براي خدمت‌رساني به زائران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۳۶ب.ظ)
مديرکل اداري و مالي استانداري قم خبر داد: بسيج امکانات قم براي خدمت‌رساني به زائران مديرکل اداري و مالي استانداري قم گفت: با تاکيد استاندار قم دستگاه‌هاي اجرايي استان براي خدمت‌رساني به زائران حرم کريمه اهل‌بيت (ع) بسيج شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، حمزه رمضانخاني در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي کميته پشتيباني و هماهنگي اداري اظهار کرد: اين کميته عهده‌دار برنامه‌هايي در 2 سطح ملي و استاني است و زمينه استفاده از ظرفيت همه دستگاه‌ها در خدمت‌رساني به زائران را مهيا کرده است.
وي با اشاره به اينکه همه امکانات قم براي خدمت رساني به زائران نوروزي بسيج شده است، تاکيد کرد: دستگاه‌هاي اجرايي که در مسير تردد زائران هستند در اين ايام باز بوده و مردم مي‌توانند از امکانات اقامتي، سرويس بهداشتي، نمازخانه و ... آن استفاده کنند.
مديرکل اداري و مالي استانداري قم با اشاره به اينکه دستگاه‌هاي اجرايي ملزم به زيباسازي محيط پيراموني خود متناسب با نوروز فاطمي شده‌اند، عنوان کرد:‌‌ از نکات مورد تاکيد حضور مديران به ويژه مديراني که وظيفه خدمات‌دهي به زائران را بر عهده دارند، است.
وي با اشاره به هماهنگي صورت گرفته با بانک‌ها براي خدمات‌رساني به مردم اظهار کرد: با هماهنگي صورت گرفته، بانک‌ها کشيک‌هاي خود را مشخص کرده‌اند و نسبت به خدمات‌دهي توسط خودپردازها نيز اقدام لازم صورت گرفته است.
رمضانخاني با اشاره به فعاليت ستاد تسهيلات و کميته‌هاي زيرمجموعه اين ستاد در امر خدمت‌رساني به زائران تاکيد کرد: اميدواريم که با مشارکت همه دستگاه‌ها ميزباني خوبي از زائران کريمه اهل‌بيت (ع) داشته باشيم.
وي در بخش پاياني سخنان خود از معرفي و تجليل از دستگاه‌هاي نمونه در امر خدمت‌رساني به زائران خبر داد و گفت: در اين خصوص در طول ايام نوروز ارزيابي‌هاي لازم به عمل مي‌آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن