تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813030265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواپیمای مالزی؛ ارسال دو فروند هواپیمای تجسسی چین برای بررسی آخرین امیدها در اقیانوس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هواپیمای مالزی؛ ارسال دو فروند هواپیمای تجسسی چین برای بررسی آخرین امیدها در اقیانوس
چین با ارسال دو فروند هواپیمای نظامی- تجسسی به پرت استرالیا جست و جوی جدی خود برای بررسی نشانه های جدید هواپیما آغاز کرده است.
آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،ین دو هواپیمای نظامی چینی روز شنبه (۲۲ مارس - دوم فروردین) به سمت شهر پرت، در غرب استرالیا پرواز کردند تا به تیم بین المللی تجسس که متشکل از نیروهای ۲۶ کشور جهان هستند بپیوندند و آبهای جنوب اقیانوس هند را جستجو کنند.

بی بی سی نوشت، پس از آن که نخست وزیر استرالیا از شناسایی اشیایی شناور توسط ماهواره‌ها در آبهای اقیانوس هند خبر داد، فاز تازه ای از تجسس‌ها در این منطقه آغاز شده و اکنون وارد روز چهارم خود شده است.

این دو هواپیما پیش‌تر در مالزی مستقر شده بودند و تمرکز آنها بر آبهای دریای جنوبی چین بود. اما با مشاهده اشیای شناور که طول آنها تا ۲۴ متر گزارش شده، چین آنها را برای ملحق شدن به تیم جستجوگر اقیانوس هند، به استرالیا اعزام کرد.هم اکنون شش هواپیمای دیگر هم در پایگاهی در شهر پرت استرالیا مستقر شده اند که در اقیانوس هند منطقه‌ای به وسعت کشور دانمارک را جستجو می‌کنند.

با وجود این، هنوز هیچ اثری از اشیای شناور و هر گونه شیی که بتوان آن را به کلیک هواپیمای مالزیایی مفقود شده نسبت داد، پیدا نشده است.

دو گروه از ماهواره‌ها، در چند روز اخیر تصاویری از اشیای شناور ثبت کرده اند که گمان می‌رود به بویینگ ۷۷۷ مالزیایی تعلق دارد.




تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن