تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبا طلسم پیروز نشدن مقابل ذو آهن را می شکند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در دیدار هفته بیست و هشتم/
صبا طلسم پیروز نشدن مقابل ذو آهن را می شکند
قم- خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در حالی این هفته به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که در پنج فصل گذشته لیگ برتر هرگز موفق به شکست این تیم در قم نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، صبای قم در حال حاضر در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و می خواهد با عبور از سد تیم ذوب آهن اصفهان به بالای جدول صعود کند در حالی که فیروز کریمی و شاگردانش در تیم ذوب آهن اصفهان به دنبال فرار از سقوط هستند. کریمی اولین مربی ای که صبا را در قم هدایت کرد صبایی ها اصرار دارند که با شکست ذوب آهن اصفهان خود را به مکان‌های بالای جدول برسانند اما آنها می دانند که در پنج فصل اخیر رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور موفق به شکست تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم نشده اند. از سوی دیگر فیروز کریمی سرمربی فعلی ذوب آهن مربی با تجربه ای است که در دوران مربیگری خود در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های مطرحی را هدایت کرده است، این مربی صبا را در لیگ هشتم یعنی اولین لیگی که صبا به عنوان نماینده قم در لیگ برتر به میدان رفت، هدایت کرده است و اولین سرمربی تاریخ فعالیت باشگاه صبا در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از زمانی که این تیم در قم به سر می برد، محسوب می شود. این مربی با تجربه بعد از نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته های منتهی به پایان لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با مجتبی تقوی به دنبال اخراج این مربی جانشین وی شد و در سه بازی آینده از جمله بازی با صبای قم هدایت نماینده با سابقه اصفهان را بر عهده خواهد داشت. صبا در قم هرگز موفق به شکست این تیم نشده است صبای قم در پنج فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که به عنوان نماینده فوتبال استان قم در لیگ برتر حضور داشته در لیگ برتر و جام حذفی بارها با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بازی کرده اما هرگز موفق به شکست این تیم نشده است. حالا صبایی ها عصر روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه سال جدید در چهاردهمین بازی خانگی این فصل در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار می گیرند تا بلکه بتوانند طلسم پیروز نشدن در بازی های خانگی در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان را بشکنند. بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر قرار است دیدار تیم های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17:30 روز هفتم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر بروند در حالی که دیدار رفت آنها در اصفهان یک بر یک مساوی شده است.


۱۳۹۳/۱/۲ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن