تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813257157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله سیستانی خواستار تدابیر امنیتی جدی تر بغداد ضد تروریسم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله سیستانی خواستار تدابیر امنیتی جدی تر بغداد ضد تروریسم شد تهران- ایرنا- آیت الله سیستانی از مراجع عالی قدر تشیع در عراق از دولت بغداد خواست طرح های جدیدی را برای حفظ امنیت کشور و پایان دادن به حوادث تروریستی اجرا کند که شمار زیادی قربانی گرفته است.


روزنامه ˈ القدس العربیˈ چاپ لندن روز شنبه نوشت: ˈشیخ عبدالهدی الکربلاییˈ امام جمعه کربلا و نماینده آیت الله سیستانی که در خطبه های نماز جمعه در مرقد امام حسین (ع) سخنان و مواضع او را بازگو می کرد، افزود: خشونت و انفجارهای تروریستی همچنان در سراسر کشور شمار زیادی قربانی می گیرد، بسیاری را بیوه ،یتیم و معلول می کند.
وی اضافه کرد: همان طور که قبلا هم گفتیم، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی تجهیز تروریست ها به تازه ترین فناوری های نظامی را تایید کرده اند، با این حال برخورد جدی با این عوامل صورت نگرفته است.
نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: می بایست تدابیر های جدی تری برای برقراری امنیت در پیش بگیریم. نیروهای امنیتی باید به جای روش های قدیمی شکست خورده از شیوه های پیشرفته تری در برخورد با عاملان حوادث تروریستی استفاده کنند.
در حوادث خشونت بار اخیر در مناطق مختلف عراق از جمله دو حمله انتحاری اخیر 27 نفر کشته شدند که بیشتر آنها از نیروهای پلیس بودند.
منابع امنیتی عراق نیز اعلام کردند، یک مقام ارشد نظامی و دو محافظش روز گذشته در انفجار بمبی جان باختند که در مسیر خودروی آنها در تکریت واقع در 170 کیلومتری شمال بغداد کار گذاشته شده بود.
این منابع افزودند: انفجار بمب در مسیر عبور خودروی سرهنگ ˈاحمد القیسیˈ فرمانده پلیس در تکریت به کشته شدن وی و دو تن از محافظانش و زخمی شدن یکی دیگر از نیروهای پلیس انجامید.
مترجمام ** 1453**1549
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن