تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815284886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار اقتصاد و فرهنگ در راستای رفع معضلات و مسائل کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران فلاح جلودار:
شعار اقتصاد و فرهنگ در راستای رفع معضلات و مسائل کشور است
ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران با اشاره به شعار سال 93 و اهیت موضوع اقتصاد و فرهنگ گفت: شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای رفع معضلات و مسائل کشور است.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ربیع فلاح جلودار  پیش از ظهر شنبه در سومین جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفر استان مازندران ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن  سعید باستانی نوروز اظهار داشت: نوروز ما ایرانیان با اولین روز فصل بهار همراه است و این در حالی است که نوروز امسال متقارن با ایام فاطمیه است بطوری که به حمد خداوند تاکنون مواردی در عدم رعایت حرمت این ایم گزارش نشده است.

وی افزود: من هر روز گزارش های مربوط به خدمات ستاد تسهیلات سفر را از طریق اخبار رصد می کنم و در جریان مسائل روز هستم. استاندار مازندران،با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال 93 ابراز داشت: اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی  و مدیریت جهادی، همه در راستای رفع معضل و مسائل کشور است.

فلاح جلودار، در ادامه با تاکید بر اهمیت فرازهای مقام معظم رهبری در لحظات آغازین سال 93بیان داشت: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی در کشور بحثی است که از سالهای اخیر وجود داشت لذا بر این اساس همه برنامه ها و پیگیری های استان مازندران در حوزه دو موضوع منویات مقام معظم رهبری است .

وی افزود: هرچند راهی سخت در رسیدن به تحقق شعار امسال داریم ولی با همدلی و اتحاد و عزم ملی می توان به این اهداف در کوتاه مدت دست یافت.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران ضمن استماع گزارشات 9 گانه ستاد تسهیلات سفر استان با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش نرخ و قیمتی نباید با توجه به قولی که به مردم داده شد اتفاق بیفتد گفت: هیچ کم فروشی و گران فروشی قابل قبول نیست.

فلاح جلودار با مثبت ارزیابی کردن گزارش کار ستاد تسهیلات سفر مازندران یادآور شد: با توجه به اینکه حجم زیادی از مسافران و گردشگران در غرب استان حضور دارند لذا لازم است جلسه ستاد تسهیلات سفر در غرب استان نیز برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت کار همه کمیته های عضو ستاد تسهیلات افزود: برخی از کمیته ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

استاندار مازندران، با  تاکید بر انجام نظارت قوی از سوی کمیته ها اظهار داشت: یکی از مسائلی که در استان وجود دارد این است که همه مسافرانی که به مازندران می آیند تمام آب و آذوقه را از مبدا، به همراه دارند و ما نمی توانیم در بحث اقتصاد گردشگری موفق باشیم که در جهت رفع این مشکل و تغییر رویکرد گردشکران و مسافران به استان  لازم است همه دستگاه هابا با حضور پایه ای و قوی با یکدیگر همکاری کنند.

فلاح جلودار، افزود: در این راستا بایستی یکسری نیازهای عمومی و زیرساختی استان در شروع سال 93 برای نوروز آینده فراهم شود.

وی ضمن مرور بر برنامه های صدا و سیما و همکاری رسانه های استان در معرفی جاذبه های گردشگری استان و تقدیر از تمام فعالان این عرصه، بر ارتقاء کمی و کیفی برنامه های صدا و سیمای مرکز مازندران تاکید کرد.

مقام عالی دولت در استان مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار سال 93 و مهم دانستن بحث اقتصاد و فرهنگ در استان و ضمن تاکید بر ایجاد امنیت اقتصادی برای مسافرانی که به استان می آیند تصریح کرد: نظارت بر اقتصاد همیشه مشکل زا بوده است که بایستی با توجه به افزایش 6درصدی مسافران در سال جاری مشکلات این عرصه رفع شود.

فلاح جلودار با یادآوری اینکه مسافران در طی سه فاز وارد استان می شوند اظهار داشت: در فاز دوم و سوم  مسافران بیشضتری به استان می آیند که باید همه نیروی های آماده باش با حساسیت بیشتری در این دو فاز حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری و رویکرد دولت تدبیر و امید همه مسئولان باید تلاش کنند تا نیازهای عمومی و مشکلات مردم حل شود و زمینه مناسب برای رفع مشکلات مردم فراهم شده تا امسال آغاز و پایانی شیرین برای هم استانی ها  عزیز باشد.

استاندار مازندران با اشاره به افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی در روز سوم فروردین سال جاری در نوشهر گفت: فردا جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفر در نوشهر برگزار می شود.

فلاح جلودار، در پایان بر نظارت قوی در عدم افزایش کرایه تاکسی ها  تاکید کرد.


۱۳۹۳/۱/۲ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن