تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مشهد: چطور وزیر ارشاد می‌گوید من توانایی رفع دغدغه‌های رهبری را ندارم، چشم رئیس‌جمهور و مجلسی‌ها با چنین وزیری روشن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
امام جمعه مشهد: چطور وزیر ارشاد می‌گوید من توانایی رفع دغدغه‌های رهبری را ندارم، چشم رئیس‌جمهور و مجلسی‌ها با چنین وزیری روشن
حجت الاسلام علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سال 92 باعث اتحاد ملت شد و توانست مسئله ایران‌هراسی و توطئه‌های دشمن را خنثی کند. به گزارش نامه نیوز، محورهای سخنان امام جمعه مشهد در جمع نمازگزاران حرم رضوی به شرح ذیل است:

-طی سال 92 دو بینش در کشور وجود داشت، یکی اینکه با مذاکره و دست دراز کردن به سمت دشمن می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد و دومین بینش "مقاومت" بود که در برابر دشمن بایستیم و با اتکا به ظرفیت‌های داخل مشکلات را حل کنیم.

-تنها راه حلی که می‌توانست این دو بینش را تجمیع و تمام ملت را متحد و یکپارچه کند رهنمودهای رهبری بود. ایشان از یک سو پنجره باز کردن برای غرب را براساس نرمش قهرمانانه راهبرد دادند و از این سو اقتصاد مقاومتی را برای ایستادگی در برابر دشمن و اتکا به داخل. در حقیقت آنهایی که می‌گفتند مقاومت را باید ادامه دهیم و آنهایی که می‌گفتند مذاکره کنیم با این راهبرد دو سویه رهبری توانستند هم مسئله ایران‌هراسی و تهمت دشمن در برابر چشم جهانیان با مذاکرات حذف کنند و هم اینکه عزم محکمی برای مقابله ملت با دشمن داشته باشند.
-رهبری فرمان عزم ملی دادند، لذا باید مردانه بایستید و کار کنید. کارخانجات و سرمایه‌داران در عرصه کار و فعالیت با عزم ملی به فعالیت خود شتاب بخشند.

-برادران و خواهران در پدافند فرهنگی و مقابله با ناهنجاری‌ها و بدحجابی‌ها و پرده‌دری‌ها مامور به امر رهبری هستند و این پدافند فرهنگی توسط شما رخ نشان می‌دهد. در کنار این‌ها مدیریت جهادی مسئولان لازم است.

-در عرصه فرهنگ مدیریت جهادی لازم است. خیلی ناگوار است که وزیر ارشاد به رهبری بگوید دغدغه‌های فرهنگی شما را تاکنون دولت‌های قبل نتوانستد حل کنند و من هم قدرت ندارم، به وزیر باید گفت اگر قدرت نداشتید چرا وزیر ارشاد شدید. اگر رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی می‌گفت مطالبات رهبری را نمی‌توانم حل کنم آیا مردم به او رای می‌دادند.

-یک آقایی که وزیر این رئیس‌جمهور شده چطور نمی‌تواند دغدغه رهبر را برطرف کند، چشم رئیس‌جمهور و مجلسی‌ها روشن با چنین وزیر ارشادی.

-همانگونه که عزم ملی برای مردم است، مدیریت جهادی نیز بر عهده مسئولان قرار دارد.






1393/1/2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن