تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت بجنورد: همه باید برای تحقق پیام رهبری در نوروز تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت بجنورد: همه باید برای تحقق پیام رهبری در نوروز تلاش کنند بجنورد - ایرنا - امام جمعه موقت بجنورد گفت: مردم و مسوولان دستگاه ها باید با عزم ملی و اراده جدی پیام رهبر معظم انقلاب را در نوروز 93، محقق کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمرتضی موسوی جاجرمی در خطبه های نمازجمعه این شهر، افزود: امسال معظم له در پیام نوروزی به اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو مساله مهم جامعه اشاره کردند و به طور قطع توجه و عمل به این مسایل، پیشرفت و سربلندی را برای کشور تداوم خواهد بخشید.
وی گفت: دوری از اسراف و اصلاح الگوی مصرف در جامعه یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی و در راستای شکوفایی کشور و مقابله با تحریم و توطئه استکبار جهانی است.
وی گفت: وظیفه مسوولان در بخش اقتصادی برای رسیدن به استقلال و عزت و رهایی از وابستگی، برنامه ریزی و حمایت همه جانبه از تولید داخلی است.
امام جمعه موقت بجنورد همچنین به جایگاه فرهنگ در کشوراشاره کرد و افزود: امروز توجه و سرمایه گذاری در بخش فرهنگ از اقتصاد مهم است.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی گفت: مسوولان باید توجه ویژه در ترویج و رعایت فرهنگ اسلامی در جامعه داشته باشند زیرا ایجاد شکاف در این بخش، قابل جبران نیست.
وی ابراز امیدواری کرد: مسوولان به فرهنگ اسلامی در جامعه اهمیت بیشتری داده و اجازه ندهند از تفکرات برخی از افراد در جامعه دشمن به نفع خود استفاده کند.
امام جمعه موقت بجنورد به عید نوروز هم اشاره کرد و افزود: نوروز عید ملی به شمار می رود و اسلام هم با آن مخالفتی ندارد و حتی وظایفی برای استقبال از این عید مشخص کرده است.
وی گفت: از ویژگی های عید نوروز بجا آوردن صله رحم است که در اسلام بر انجام آن تاکید فراوان دارد.
حجت الاسلام موسوی جاجرمی همچنین به آغاز دهه دوم فاطمیه اشاره و بر برگزاری باشکوه آیین های سوگواری و معرفی شخصیت حضرت زهرا (س) به جامعه در این ایام تاکید کرد.
وی گفت: عبادت، حضور فعال در صحنه های سیاسی و اجتماعی، دوری از تجملات و اسراف و رعایت حجاب از جمله ویژگی حضرت زهرا (س) است و باید از این ویژگی ها الگو گرفت.
623/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن