تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال حجت را برمردم و مسوولان تمام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه عنبران: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال حجت را برمردم و مسوولان تمام کرد عنبران ، اردبیل - ایرنا- امام جمعه بخش سنی نشین عنبران گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی حجت را بر مردم و مسوولان تمام کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سید یاور مرادی در خطبه نماز جمعه عنبران افزود: مردم باید به دولت و مسوولان در رفع مشکلات معیشتی جامعه و ساری و جاری نمودن فرهنگ برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص ) کمک کنند.
او حلول سال 1393 را به تمامی مردم منطقه تبریک و تهنیت گفت و از آنان خواست کبر و غرور های کذایی را کنار گذاشته و در به جا آوردن صله ارحام و سرکشی به اطرافیان خود پیش قدم شوند تا به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند.
دعوت مردم به دستگیری از فقرا و نیازمندان و فراخواندن مسئولان محلی به پاکیزه و آماده سازی سطح شهر برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی از دیگر توصیه های امام جمعه عنبران بود.
7120/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن