تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813305385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سربازان و نیروهای مسلح قلعه های مستحکم دفاع از ملت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سربازان و نیروهای مسلح قلعه های مستحکم دفاع از ملت هستند سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:سربازان و نیروهای مسلح قلعه های مستحکم دفاع از ملت هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ ˈاحمد رضا پوردستانˈ در مراسم تحویل سال نو در محل سد شهدای گمنام سرپل ذهاب افزود: وجود این نیروها و یگان ها در مناطق مرزی زندگی پر نشاطی را برای مردم بوجود می آورند و تبیین کنند.
وی تصریح کرد: شما امروز پرچم داران شهدا هستید و شایستگی این را دارید که راه شهدا را ادامه داده و اجازه ندهید پرچم انقلاب روی زمین بماند.
امیر سرتیپ پوردستان اظهار کرد: باید از این نظام دفاع کنید در حالیکه اقدامات و عملکرد شما در سال های پس از پیروزی انقلاب بخصوص دوران دفاع مقدس نشان از صلابت و اقتدار و پیروزی تان دارد و این دل مسوولان نظام و مردم را شاد می کند.
وی گفت: دنیایی از معانی زیبا در دعای تحویل سال وجود دارد و اگر کسی بخواهد دعاهایش مستجاب شود باید بستر را فراهم و زمینه را ایجاد کرده و برای رسیدن به بهترین ها تلاش کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: سال نو و بهار طبیعت فرصتی است که انسان اعمال سال گذشته خود را مرور و بازنگری کند و کم و کاستی های ان را مشخص تا در سال جدید در صدد رفع آن بر آید.
فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور هم در سخنانی گفت: در این لحظات و در این مکان مقدس که عطراگین به خون شهداست شهادت می دهم هیچگاه در طول این 35 سال، نیروی زمینی ارتش به این اندازه شاهد پیشرفت و آرامش نبوده است.
امیر سرتیپˈمنوچهر کاظمیˈ افزود: خداوند را شاکرم که در طول این مدت بواسطه فرماندهی و همکاری رزمندگان، امروز نیروی زمینی بعنوان یکی از نیروهای شاخص مسلح ایران مشغول خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.
وی به مجموع اقدامات انجام شده این نیرو در سال 92 در منطقه غرب اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ماموریت های ما در این مدت، مراقبت از مرز بوده که بواسطه اعتقاد به اینکه مراقبت از مرز بعنوان پیشانی ایران است تمام تلاش قرارگاه منطقه در جهت اجرای دقیق و مهم این ماموریت بوده است.
سرتیپ کاظمی اظهار کرد: ماموریت دیگری که در منطقه در حال انجام آن هستیم اجرای طرح ثامن است طرحی است که بعد از انقلاب مهمترین طرح تحول در نیروی زمینی است.
به گفته وی، اجرای این طرح به وقت و حمایت زیادی نیاز دارد و می طلبد با هماهنگی و پشتیبانی سلسله مراتب و تلاش فرماندهان و کارکنان با سربلندی این طرح مهم را انجام دهیم.
استقرار یگان های پدافند هوایی در منطقه و حفاظت و مراقبت از آسمان جمهوری اسلامی ایران، اجرای رزمایش و تاکتیک های نظامی، اجرای طرح های پدافند غیر عامل منطقه، طرح ساخت اماکن و تاسیسات و پادگان های جدید و طرح های معیشتی نیروهای ارتش در غرب کشور از دیگر اقداماتی بود که کاظمی در ادامه به آنها اشاره کرد.
از مهمترین برنامه های این مراسم سان و رژه نیروهای نظامی، ادای احترام به مقام والای شهدا، اجرای برنامه های رزمی، برپایی نماز، بازدید از کشفیات ارتش در منطقه غرب کشور و مراسم تحویل سال نو بود.ک/2
7399/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن