تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب دو سهمیه ایرانیان در تکواندوی انتخابی المپیک نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کسب دو سهمیه ایرانیان در تکواندوی انتخابی المپیک نوجوانان
رقابت‌های تکواندوی انتخابی المپیک نوجوانان در چین تایپه با کسب دو سهمیه توسط نمایندگان ایران برگزار شد. در نخستین روز این مسابقات که با حضور 364 تکواندوکار در چین تایپه در حال برگزاری است در وزن 48- کیلوگرم پسران که 45 نفر حضور دارند محمد اصلانی دور نخست "بولداسخان" از مغولستان را با نتیجه 14 بر یک شکست داد. وی در دور دوم "رودریگو"از پرو را با نتیجه 6 بر 4 از پیش رو برداشت و به دور بعد راه یافت.

اصلانی در دور سوم با نتیجه 14 بر 2 تکواندوکاری از ازبکستان را شکست داد و در دور چهارم نماینده آرژانتین را 8 بر 2 برد تا سهمیه حضور در بازیهای المپیک نوجوانان که تابستان 93 در نانجینگ چین برگزار می شود را کسب کند.

وی در مبارزه نیمه نهایی، نماینده قزاقستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی فینال شد،در مبارزه فینال هم مقابل نماینده چین تایپه در راند طلایی شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

مهسا جدی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم دختران ایران در دور اول استراحت کرد، وی در دور دوم نماینده اسپانیا را با نتیجه 8 بر 7 شکست داد ،سپس در دور سوم مقابل نماینده ای از مالزی با نتیجه 35 بر 3 پیروز شد تا او نیز سهمیه تکواندوی ایران در المپیک نوجوانان را به نام خود ثبت کند.

مهسا جدی در دیدار نیمه نهایی نماینده کلمبیا را با نتیجه 9 بر 6 از پیش روبرداشت و راهی دیدار فینال شد و درمبارزه فینال مقابل نماینده کرواسی 16 بر 6 شکست خورد و او نیز مدال نقره را بر گردن آویخت.

در وزن 73- کیلوگرم دانیال صالحی مهر کاپیتان تیم ملی در اولین دیدار خود "امیراوصلاتی" از تونس را 7 بر 5 از پیش رو برداشت و در دومین دیدار خود نیز توانست "دیوید اسپینوسا" از ایتالیا را شکست داد، در سومین مبارزه خود نماینده لیتوانی را با نتیجه 12 بر صفر با شکست روبرو کرد و در دور چهارم برابر حریفی از مصر در راند طلایی مغلوب و حذف شد.

در بخش دختران آتوسا ظهرابی در وزن 49- کیلوگرم در نخستین دیدار "اسپاربک" از قزاقستان را با نتیجه 24 بر 16 از پیش رو برداشت و در مبارزه دوم نیز به دلیل حاظر نشدن "ماسانگو" حریف موزامبیکی خود پیروز میدان شد و به دور سوم رسید.ظهرابی در این دور در مصاف با تکواندوکاری از کشور میزبان شکست خورد و حذف شد.

امیرحسین امیدی در وزن 73+ کیلوگرم در دور نخست مقابل "امیل خادایف" از روسیه نتیجه را 15 بر8 واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

کیمیا علیزاده (55- کیلو گرم)، مهسا جدی (63-کیلوگرم) و آتوسا زهرابی (49- کیلوگرم) به سرمربیگری ندا زارع نفرات اعزامی ایران به این رقابتها هستند که علیزاده فردا (جمعه) روی شیاپچانگ می رود.

محمد اصلانی در وزن 48- کیلو گرم، دانیال صالحی مهر در وزن 73- کیلوگرم و امیرحسن امیدی در وزن 73+ کیلوگرم به سرمربیگری محمدرضا زوار و مربیگری حسین نعیمی و وحید عبدالهی نفرات اعزامی تیم پسران ایران به این رقابتها را تشکیل می دهند.

نفرات برتر این رقابتها سهمیه حضور در بازیهای المپیک تابستانی نوجوانان نانجینگ را کسب خواهند کرد.




1392/12/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن