تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاطره پژمان جمشیدی از عصبانیت سروش صحت / این حرف را به پشتوانه آقای ظریف می‌زنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
خاطره پژمان جمشیدی از عصبانیت سروش صحت / این حرف را به پشتوانه آقای ظریف می‌زنم

خاطره پژمان جمشیدی از عصبانیت سروش صحت / این حرف را به پشتوانه آقای ظریف می‌زنم
پژمان جمشیدی به همراه سروش صحت در برنامه «سه ستاره» حاضر شد و خاطره‌ای از عصبانیت کارگردان سریال «پژمان» تعریف کرد. به گزارش نامه نیوز، سریال «پژمان» از بین ده سریال کاندید شده در شبکه سه، طی بیست سال گذشته یکی از برگزیدگان شناخته شد.

پژمان جمشیدی، در پاسخ به این پرسش احساس علیخانی که آیا تا به حال عصبانیت سروش صحت را دید‌ه‌ای گفت: «من فقط یک بار عصبانیت سروش را دیدم. آن هم وقتی که مشغول گرفتن‌ سکانس‌هایی بودیم که مدام از طرف نماینده شبکه، با ایراداتی مواجه می‌شدیم که در نهایت سروش از پشت دوربین کنار رفت و گفت خودتان این سکانس‌ها را بگیرید.»

او همچنین گفت که هنگام بازی در سریال «پژمان» اصلا فکرش را نمی‌کردم که انتخاب شویم ولی بعد حدس می‌زدیم و این انتخاب به اندازه دعوت شدن در تیم ملی، برایم ارزشمند است.

پژمان، در پاسخ به این که آیا برای انتخاب شدن سریال تبلیغ هم کرده‌ای گفت: «بله، در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کردم. البته این حرف را به پشتوانه آقای ظریف می‌زنم.»  

علیخانی از جمشیدی پرسید که سروش صحت شبیه کدام بازیکن در فوتبال است؟ و جمشید جواب داد که صحت به خاطر آرامشی که دارد در فوتبال کسی مثل او نیست.

به گزارش خبرآنلاین، جمشیدی اضافه کرد:« البته محراب و پیمان قاسم‌خانی مشابه زیاد دارند، پیمان خیلی شبیه آقای دایی است. هر دو اردبیلی هستند و خصوصیات مشترکی هم دارند، مثلا زود عصبانی می‌شوند.»




1392/12/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن