تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805682584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه پروژه عمرانی در قم به بهره برداری رسید/ 48 میلیارد ریال اعتبار پروژه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با حضور استاندار و شهردار قم/
سه پروژه عمرانی در قم به بهره برداری رسید/ 48 میلیارد ریال اعتبار پروژه‌ها
قم - خبرگزاری مهر: سه پروژه عمرانی از جمله بازسازی بلوار امام رضا(ع) با تخریب پل قدیمی اراک، خیابان شهدای هسته‌ای و زائرسرای فدک در آستانه نوروز با حضور استاندار و شهردار قم به بهره برداری رسید.



به گزارش خبرنگار مهر، سه پروژه عمرانی از جمله بازسازی بلوار امام رضا(ع) با تخریب پل قدیمی اراک، خیابان شهدای هسته‌ای و زائرسرای فدک ظهر پنج شنبه با حضور استاندار و شهردار قم و مسئولان اجرایی پروژه‌ها در قم به بهره برداری رسید. بازسازی بلوار امام رضا(ع) یکی از این پروژه ها بود که طی 17 روز با تخریب پل قدیمی اراک که از نظر امنیت وضعیت مناسبی نداشت صورت گرفت. طول این پروژه 570 متر و عرض مسیر 60 متر می باشد که با حجم خاکبرداری 75 هزار متر مربع، جدول گذاری به طول 2 هزار و 300 متر، عملیات زیرسازی 12 هزار متر مربع و 2 هزار تن آسفالت و با رنگ آمیزی جداول، اجرای روشنایی و فضای سبز انجام شد. شهردار قم دراین باره ابراز کرد: تخریب پل قدیمی اراک با همکاری استاندار قم با مدیر کل راه آهن طی 17 روز با 250 هزار تن خاکبرداری و 2 هزار تن آسفالت انجام شد. خیابان شهدای هسته ای واقع در حدفاصل عوارضی به سمت بزرگراه امام علی(ع) پروژه دیگری بود که به بهره برداری رسید. شهردار قم دراین خصوص اظهار کرد: خیابان شهدای هسته ای از نظر زیرساختی، تعریض و جدول گذاری وضعیت نامناسبی داشت که طی یک ماه بازسازی، زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری، رنگ آمیزی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به بهره برداری رسید. محمد دلبری ادامه داد: با وجود این خیابان رفت آمد برای کسانی که از کمربندی امام علی(ع) به سمت اراک، سلفچگان و اصفهان حرکت می کنند، آسان می شود.

بهره برداری از زائرسرای فدک بهره برداری از زائرسرای فدک پروژه سومی بود که توسط استاندار و شهردار قم به بهره برداری رسید. شهردار قم دراین باره با بیان این که فاز اول زائرسرای فدک در سال گذشته به اتمام رسیده بود، افزود: در سال گذشته برای ایام نوروز 180 سکو در این زائرسرا ایجاد کرده بودیم و با توجه به بارندگی ها 100 سکو را مسقف کرده تا زائران با چادرزنی در این مکان اسکان داشته باشند و همچنین تامین نیازهای زائران، سرویس های بهداشتی، نصب قبله نما و انشعاب برق برای شارژ در این مکان صورت گرفت. دلبری اضافه کرد: در دو نوبت صبح و عصر اتوبوس هایی در این مکان وجود دارد که زائران را به حرم کریمه اهل بیت(س) ومسجد مقدس جمکران می رساند. شهردار قم عنوان کرد که وجود بوستان هایی در ورودی های شهر برای اسکان زائران با تجهیز امکاناتی بسیار موثر است. وی با اشاره به اعتبارات این سه پروژه عنوان کرد: مجموعه هزینه اجرایی پل اراک و بلوار امام رضا(ع) با 22 میلیارد ریال، خیابان شهدای هسته ای 18 میلیارد ریال و فاز اول زائرسرای فدک هشت میلیارد تومان با همکاری بخش خصوصی انجام شد. دلبری در پاسخ به این سوال که چرا برخی پروژه ها در زمان اندک و برخی دیگر با زمانی طولانی به بهره برداری می رسند، افزود: پروژه هایی که موانع قانونی و تملک در آن ها وجود نداشته و به ماشین آلات و متخصصان آن نیاز داشته باشند، در کمترین زمان و پروژه های دیگر که تملک در آن دخیل است همچون تونل غدیر برای به بهره برداری رسیدن به زمان بیشتری نیاز دارند. شهردار قم ضمن تقدیر از شهروندان قمی عنوان کرد: مردم در نظافت و حفظ درختان ما را کمک کنند تا بتوانیم شهر تمیزی داشته باشیم و با دعای خیر زائران می توانیم کارهای بزرگ تری را در قم انجام دهیم.

روند افزایش قیمت و کمبودی وجود ندارد همچنین در این مراسم استاندار قم در سخنانی ابراز کرد: هر 2 و یا سه ماه یک مرتبه پروژه‌هایی را به بهره برداری می‌رسانیم و پروژه‌های بزرگ تر از این سه پروژه نیز انجام خواهیم داد. حجت الاسلام محمدصادق صالحی منش ادامه داد: مجموعه سه پروژه دارای کیفیت خوبی هستند و از این بابت از دستگاه ها و به خصوص شهردار قم که بیشترین کار را انجام دادند، متشکریم. وی در پاسخ به این سوال که برای کنترل گرانی چه برنامه هایی در استان قم انجام شده بیان کرد: تعزیرات و مسئولان سازمان صنعت کنترل هایی را انجام می دهند تا از کم و گران فروشی جلوگیری شود. استاندار قم ادامه داد: روند افزایش قیمت و کمبودی وجود ندارد و با تناسب عرضه و تقاضا نگرانی خاصی از گرانی نداریم.




۱۳۹۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن