تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مويس: مي توانيم قهرمان اروپا شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مويس: مي توانيم قهرمان اروپا شويم
سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد پس از درخشش خيره کننده مهاجم هلندي تيمش به تمجيد از او پرداخت و براي تيمش نيز شانس قهرماني قائل شد.

 شاگردان مويس در شرايطي در ديدار برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با 3 گل مقابل المپياکوس به برتري رسيدند که با توجه به شکست 2 بر صفر در ديدار رفت شانس کمي براي صعود داشتند اما فان پرسي هلندي با به ثمر رساندن سه گل اين تيم را به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا فرستاد.

به گزارش ايسنا، ديويد مويس که به دليل کسب نتايج ضعيف در ليگ برتر انگليس زير فشار انتقادات قرار گرفته، در نشست خبري پس از بازي اظهار کرد: هت تريک کردن در ليگ

قهرمانان اروپا کار واقعا بزرگ و البته دشواري است. فکر مي کنم تنها بازيکنان اندکي هستند که مي توانند اين کار را انجام دهند و فان پرسي يکي از آنهاست. پنالتي را به خوبي تبديل به گل کرد و پس از آن هم يک ضربه کاشته فوق العاده زد.

وي روني را نيز از ستايش خود بي بهره نگذاشت و افزود: وين روني در گل دوم با هوشمندي براي فان پرسي موقعيت گلزني ايجاد کرد تا او بتواند هت تريک کند. فان پرسي با اين نمايشي که ارائه داد، ثابت کرد که بازيکن سطح بالايي است.

سرمربي شياطين سرخ درباره مصدوميت جزئي فان پرسي نيز عنوان کرد: فکر نمي کنم شرايط چندان بدي داشته باشد. ضربه اي به زانويش خورد اما بايد شرايط را بررسي کنيم تا ببينيم در آينده چه وضعيتي دارد اما به احتمال زياد مشکلي نخواهد داشت و مي تواند در بازي هاي ما به ميدان برود.

مويس با تمجيد از گيگز ادامه داد: او امشب دو پاس گل براي تيم ما فراهم کرد و نشان داد که هنوز با وجود سن بالايش مي تواند تا چه اندازه براي تيم ما مفيد باشد. قدرت پاس دهي او فوق العاده است. هر کس که زماني در منچستريونايتد بازي کرده به خوبي درک مي کند که گيگز چه بازيکن بزرگي است.

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد که با راه يابي تيمش به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تا اندازه از زير فشار انتقادها خارج شد، درباره ادامه حضور گيگز در ترکيب شياطين سرخ عنوان کرد: او نزديک به چهل سال دارد و به خوبي کاري را که در زمين به او مي سپارم انجام مي دهد و با تکيه بر تجربه خود نقشش را در زمين ايفا مي کند.



در شرايطي که با وجود تيم هاي قدرتمندي مانند بايرن مونيخ، بارسلونا و رئال مادريد کمتر کارشناسي شانس زيادي براي منچستريونايتد قائل است، سرمربي اين تيم در نشست خبري اظهار کرد: به نظرم منچستريونايتد در اين فصل اسب سياهي است که مي تواند کاري که ليورپول درسال 2005 و چلسي در سال 2012 انجام دادند را تکرار کند و به مقام قهرماني ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا کند. با توجه به اين که به مرحله بعدي راه پيدا کرده ايم اين شرايط را داريم تا در بازيهاي بيشتر حضور پيدا کنيم و حتي تا پايان پيش برويم. چرا که نه؟ اگر بتوانيم بر اساس توانايي هايي که داريم بازي کنيم که البته تاکنون اين اتفاق جز در چند بازي نيفتاده است، مي توانيم رقيبي قدرتمند براي هر تيمي باشيم.

مويس با اشاره به تاثير مثبت برد بر وضعيت رواني شاگردانش گفت: ما روز شنبه مقابل ليورپول با نتيجه 3 بر صفر بازي را واگذار کرده بوديم و نياز داشتيم تا با پيروزي مقابل المپياکوس آن باخت را فراموش کنيم. اين کار را بسيار خوب انجام داديم و شايسته پيروزي بوديم. به دست آوردن چنين نتيجه اي در ليگ قهرمانان اروپا کار بزرگي است. ما در شرايطي پا به بازي برگشت گذاشته بوديم که دو گل از حريف عقب بوديم و در بازي رفت هم نمايش خوبي نداشتيم اما توانستيم به خوبي نه تنها کار را جبران کنيم بلکه صعودمان را نيز قطعي کنيم. اين چيزي است که اميدوارم در بازي هاي بعدي نيز ادامه داشته باشد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1392/12/29 09:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن