تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت نان در اردبیل افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل کریمی:
قیمت نان در اردبیل افزایش می یابد
اردبیل – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه اردبیل گفت: قیمت نان استان سال آینده افزایش خواهد یافت.



عباس کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با توجه به گرانی حامل های انرژی افزایش قیمت نان طبیعی بوده و احتمال افزایش کشوری قیمت هم وجود دارد. وی افزود: در حال حاضر قیمت نان در اردبیل پایین است و با این وجود در سه ماهه نخست سال آینده قیمت جدید مصوب شده ابلاغ خواهد شد. کریمی از درصد افزایش قیمت اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: درپی افزایش قیمت یا حمایت یارانه ای دولت به نان اعمال می شود و یا یارانه تامین آرد به کارخانه های آرد سازی پرداخت خواهد شد. وی با بیان اینکه سرانه مصرف آرد در اردبیل بیش از میانگین کشوری است، اضافه کرد: مصرف نان و آرد در اردبیل بالا است. مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه اردبیل تصریح کرد: سرانه مصرف 7.5 کیلوگرم است و این در حالی است که در اردبیل به 10 کیلوگرم نیز می رسد. نانوایی های کشیک شب عید مشخص شده اند کریمی در خصوص ساماندهی نانوایی های کشیک عید اضافه کرد: 40 نانوایی به این منظور انتخاب شده است. وی افزود: در تامین آرد و نان شهروندان و مسافران با مشکل مواجه نبوده و توزیع نانوایی های کشیک در همه جای استان است. وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی از نانوایی های کشیک برای پخت مرغوب و جلوگیری از گران فروشی در طول تعطیلات انجام خواهد شد. به گفته کریمی نانوایی ها در طول تعطیلات باید با قیمت فعلی اقدام  به فروش نان کنند.


۱۳۹۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن