تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالی سال نو را به مردم استان تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی در پیامی به مناسبت نوروز 93/
استاندار خراسان شمالی سال نو را به مردم استان تبریک گفت
بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالي در پیامی با تبریک سال نو به مردم استان، سال جدید را سالی سرشار از كار و تلاش، براي عمران و آباداني اين منطقه در سايه وحدت و همدلي دانست.



به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام استاندار خراسان شمالی به این شرح است: نوروز يكي از الطاف پروردگار و يكي از با شكوه ترين جلوه هاي رحماني با نسيم روحبخش بهاري از راه مي رسد  نوروز ارمغان بهار است و بهار يادآور تولدي دوباره، آغاز روئيدن و سبز شدن طبيعت است. نوروز باستاني كهن ترين جشن گيتي و رشته پيوند نسل هاي گذشته و حال است كه با آموزه هاي اسلامي تحكيم يافته و همواره بازگشت به زيبايي و خوبي را براي اقوام و فرهنگ هاي مختلف سرزمين كهن ايران اسلامي به ويژه ساكنين سرافراز"اترك" به ارمغان آورده است. مردم خراسان شمالي در سالي كه گذشت با صبر و بردباري تنگناهاي اقتصادي را پشت سر گذاشتند و سالي كه پيش رو دارند به لطف خدا سالي سرشار از كار و تلاش، تدبير و اميد و اراده و استوار براي عمران و آباداني اين مرز و بوم و رفع تنگناها براي ايجاد جامعه سالم و با نشاط در سايه وحدت و همدلي خواهد بود. صميمانه ترين تبريكات را از سرزمين مرزبانان سلحشور اترك نشين، ديار مومنان پاكدل خراسان شمالي ، باب الرضا (ع) و گنجينه معرفت ها به مردم عزتمند ايران اسلامي به ويژه هم استاني هاي عزيز اعم از فارس، تات، كرمانج، ترك، تركمن و بلوچ كه سال ها در اين ديار پر افتخار با وحدت و همدلي در كنار هم زندگي همراه با عزت و اقتدار داشته اند  تقديم مي دارم. خداوند منان را سپاسگزاريم كه در سال حماسه سياسي و اقتصادي مردم شريف خراسان شمالي هم گام با مردم غيور ايران اسلامي با حضور گسترده خود در پاي صندوق هاي رأي در 24 خرداد حماسه سياسي را تحقق بخشيدند و در راستاي اهداف بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد گام هاي ارزشمندي براي تحقق حماسه اقتصادي بر داشته شد. اميدوارم در سال 93 در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي (دامت بركاته ) در خصوص مقاوم سازي اقتصاد كشور و با تدبير دولت جناب آقاي دكتر روحاني در سايه همدلي و وحدت همه اقوام استان با استفاده از كليه ظرفيت هاي موجود شاهد رونق اقتصادي، رشد و توسعه همه جانبه اين خطه از ميهن اسلامي باشيم. از خداوند بزرگ براي هم استاني هاي عزيز و زائرين امام هشتم علي ابن موسي الرضا(ع) سالي سرشار از موفقيت و بهروزي را خواستارم. اميدوارم همواره در سايه الطاف خداوند موفق و پيروز  و سربلند باشيد .  


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن