تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائیل افق‌های حل سیاسی قضیه فلسطینی را از بین می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اسرائیل افق‌های حل سیاسی قضیه فلسطینی را از بین می‌برد
نماینده عرب کنست اسرائیل تاکید کرد که این رژیم با ادامه خط مشی فریب و نیرنگ در مذاکرات سازش افق‌های حل قضیه فلسطینی را از بین می‌برد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، «محمد برکه»، نماینده عرب کنست رژیم اسرائیل تاکید کرد که اسرائیل در مذاکرات سازش خط مشی فریب طرف فلسطینی را ادامه می‌دهد و این افق‌های دستیابی به راه حل سیاسی برای قضیه فلسطینی را از بین می‌برد.

برکه در سخنانی که در کنیست ایراد کرد، گفت: کابینه نتانیاهو اعلام می‌کند که پای میز مذاکرات می‌نشیند، اما از بن پایه هرگونه گفت‌وگو و دستیابی به راه حل را از بین می‌برد، به همین دلیل است که می‌بینیم روند شهرک سازی 123 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد:‌ درخواست به رسمیت شناختن یهودیت اسرائیل با هدف ممانعت از دستیابی به راه حل صورت می‌گیرد، چون پذیرش این درخواست به این معناست که جنبش آزادیبخش ملی فلسطین تابع صهیونیسم است، افزون بر اینکه حق بازگشت پناهندگان را از بین می‌برد و در مقابل ما به عنوان اعرابی که در کشور خود هستیم علامت سوال می‌گذارد.

برکه پس از آن به شدت از «نبیل شعث»، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح به خاطر تصریحات اخیرش انتقاد کرد که گفته بود، اگر به رسمیت شناختن یهودیت اسرائیل در پایان مذاکرات به عنوان شرط مطرح شود، ممکن است، در این خصوص تامل کنیم و راه حلی برای آن بیابیم.

برکه تاکید کرد که شعث با چه حقی این سخن را بر زبان می‌آورد و چه کسی اجازه چنین حرفی را به شما داد، شما به نام پناهندگان فلسطینی سخن می‌گویید یا اعراب اسرائیل.

وی درباره آزادی چهارمین گروه از اسرای فلسطینی نیز گفت که اسرائیل باید به تعهدات خود در این خصوص عمل کند.

برکه درباره قوانین نژاد پرستانه‌ای که کنست هفته گذشته تصویب کرد، گفت:‌ هدف تمام این سیاست‌ها کاملاً واضح و روشن و آن مصادره اراضی و گسترش فقر و بیکاری در بین فلسطینیان است، همانگونه که سال‌های گذشته نیز چنین سیاست‌هایی مشاهده و اعمال می‌شد.






1392/12/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن