تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معابر شمال تهران با گل هاي رنگارنگ مزين شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۴ب.ظ)
معابر شمال تهران با گل هاي رنگارنگ مزين شد همزمان با فرارسيدن فصل بهار معابر و بوستان هاي شمال تهران با گل هاي لاله، شب بو و سينر ه مزين شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در سال جاري بوستان هاي شريعتي و ملت و معابر اصلي اين منطقه همچون خيابان هاي ميرداماد، ولي عصر، آفريقا، پاسداران و بزرگراه هاي شهيد چمران، مدرس، شهيد همت و رسالت گلکاري شد.
رضا مددي معاون امور شهري و فضاي سبز اين منطقه با اشاره به اينکه بلوار ميرداماد به عنوان محور ويژه گلکاري شده است افزود: براي سومين سال متوالي بلوار ميرداماد از ميدان مادر تا خيابان ولي عصر ، به صورت ويژه با کاشت 7 هزار گل سينره و 140 هزار پياز لاله در 145 فلاورباکس همزمان با فرا رسيدن فصل بهار گلکاري شد.
وي در ادامه افزود: اين منطقه همچنين با رنگ آميزي جداول و المانهاي شهري سطح محدوده از قبيل ملاصدرا، شيخ بهايي، سئول، وليعصر، اسفنديار، اختياريه، رنگ آميزي المان هاي پارکي، ترميم نقاشي هاي ديواري، شستشو و پاکسازي المانهاي شهري و ديوار معابر، لايروبي مستمر انهار و مسيل و کانال هاي سطح محدوده، ،نورپردازي درختان حاشيه خيابان وليعصر (عج) بوستان ملت و آماده سازي گل جاي در مکان هاي مرتفع براي کاشت سينره منطقه 3 را براي ميزباني از بهار آماده کرده است.
اين گزارش حاکي است؛ رفع سد معبر صنفي، ساختماني، تجاري، نگهدار ي پل هاي عابر پياده مکانيزه و معمولي، نصب سيستم روشنايي و پايه چراغ در سطح بوستان هاي بهشت مادارن، ارغوان، حاشيه بزرگراه صدر، حاشيه بزرگراه شهيد همت، مرمت و بازسازي آبنماهاي سطح محدوده، اجراي کفپوش چمني جهت زمين هاي بازي کودکان سطح بوستان هاي منطقه، نصب وسايل و تجهيزات ورزشي همچون وسايل تندرستي، ميزپينگ پنگ، ميني بسکتبال و گلف پرتابل و جايگزيني و بازسازي مخازن مستهلک سطح محدوده، مرمت ديواره مسيل ها، شستشو و رنگ آميزي 72 کيوسک مطبوعالي و گل فروشي و نصب نيمکت و سطل زباله در بوستان ها از ديگر اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا در سطح منطقه 3 در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن