تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری 2 سارق اینترنتی در دشتستان/ 28 خرده‌فروش مواد مخدر در دشتستان دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر اخبار کوتاه/
دستگیری 2 سارق اینترنتی در دشتستان/ 28 خرده‌فروش مواد مخدر در دشتستان دستگیر شدند
بوشهر - خبرگزاری مهر: دستگیری 2 سارق اینترنتی در دشتستان، دستگیری 28 خرده‌فروش مواد مخدر در دشتستان و نوجوان بوشهری مقام سوم رباتیک نادکاپ کشور را کسب کرد، عنوان خبرهایکوتاهاز استان بوشهر است.



رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری 2 سارق اینترنتی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: 2 سارق اینترنتی در دشتستان با 50 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان دستگیر شدند. داریوش پورسعید تصریح کرد: با مراجعه خانمی به پلیس فتای دشتستان و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی ایشان، پرونده به منظور رسیدگی و توسط کارشناسان پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت. وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده و بررسی صورت گرفته 2 نفر که یکی از آنها مرد و دیگری خانم بود به هویت " ه.ع" و " ص.الف" شناسایی و در این ارتباط دستگیر شدند. رئیس پلیس فتای استان بوشهر تاکید کرد: متهمان با شواهد و مدارک ارائه شده، به سرقت از حساب بانکی شاکی اعتراف کردند. نوجوان بوشهری مقام سوم رباتیک نادکاپ کشور را کسب کرد محمدامین حاجیانی نوجوان نخبه و دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی پسرانه  شاهد شهرستان بوشهر با درخشش تماشایی و تحسین‌برانگیز خود در رقابت‌های رباتیک نادکاپ، موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته ربات رالی شد. این دانش‌آموز نخبه، مستعد و خوش آتیه رودانی با به نمایش گذاشتن دانش، تخصص و توانمندی‌های خود در زمینه علوم نوین، موفق شد مقام سوم رده سنی، پایه‌های اول تا سوم مقطع راهنمایی در رشته ربات رالی کشور را از آن خود کند و افتخار دیگری را در کارنامه علمی خود و استان بوشهر ثبت کند. این مسابقات که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، نخبه بوشهری مقام سوم کشور را از آن خود کرد و به مسابقات بین‌المللی امارات در سال آینده راه یافت.مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور با همکاری و تعامل موسسه نادکو و دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار می‌شود. موسسه نادکو مجری مسابقات رباتیک دانش‌آموزی کشور است و هرساله بزرگترین رقابت‌های رباتیک را با حضور پرشور و گسترده دانش‌آموزان توانمند از سراسر ایران اسلامی برگزار می‌کند. دستگیری 28 خرده‌فروش مواد مخدر در دشتستان فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری 28 خرده‌فروش مواد مخدر در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس دشتستان با اجرای طرح امنیت اجتماعی و در راستای پاکسازی نقاط آلوده، تعداد 28 خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کرد. جمیدرضا انصاری خاطرنشان کرد: با هدایت فرماندهی انتظامی دشتستان، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر یگان‌ها تشکیل و نسبت به پاکسازی نقاط آلوده اقدام شد. وی با بیان اینکه مبارزه با این پدیده اولویت نخست پلیس بوده است، اضافه کرد: خرده‌فروشان مواد مخدر با آلوده کردن مواد مخدر، باعث ایجاد مشکلات برای جامعه می‌شوند و پلیس برخورد با این افراد را در دستور کار همیشگی قرار داده است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن