تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و بهسازي فضاهاي سبز واقع در منطقه 6


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۵۹ق.ظ)
در آستانه نوروز 93 صورت گرفت: توسعه و بهسازي فضاهاي سبز واقع در منطقه 6 شهردار منطقه 6 از توسعه، احداث و بهسازي فضاهاي سبز واقع در اين منطقه جهت استقبال از بهار فاطمي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابولفضل رسولي با اشاره به اهميّت توسعه سرانه فضاي سبز در ايجاد نشاط و آرامش براي شهروندان، اظهار داشت: در همين راستا شهرداري منطقه 6 اقدام به احداث، توسعه و بهسازي فضاهاي سبز در سطح اين منطقه نموده است.
وي بيان داشت: اجراي 900 متر طول جدول سنگي و بازکاشت نهال و درختان در بلوار ولايت، باغچه سازي در خيابان امامزاده ابراهيم(ع)، احداث و تعويض جداول باغچه هاي بلوار حضرت معصومه(س) و تکميل باغچه ها و فضاي سبز بوستان هاي محله اي از اقداماتي است که در زمينه توسعه و بهسازي فضاي سبز صورت گرفته است.
رسولي خاطرنشان کرد: در سه ماهه پاياني سال مبلغي بالغ بر يک ميليارد ريال جهت زير سازي، توسعه و بهسازي فضاي سبز سطح منطقه هزينه شده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به احداث نماز خانه ساختمان اداري شهرداري منطقه 6 اشاره کرد و گفت: اين اقدام نيز به همّت معاونت فني و عمراني منطقه در زميني به مساحت 150 متر و اعتباري بالغ بر 350 ميليون ريال صورت گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن