تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 10 درصدی ترافیک راه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افزایش 10 درصدی ترافیک راه‌ها
در 24 ساعت گذشته کل تردد ثبت‌شده براساس اطلاعات دریافتی از 1026 ترددشمار در جاده‌ها، نسبت به روز قبل از آن 8/9درصد افزایش را نشان می‌دهد، همچنین اوج تردد بین ساعات 16 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 6 الی 7 صبح صورت پذیرفته است.
آفتاب: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثناء محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده،‌بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

در24 ساعت گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1026 ترددشمار در محورهای برون‌شهری، تعداد 8 میلیون و 699 هزار و 956 دستگاه‌ وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 8/9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 16 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 6 الی 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان ‌با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* محورهای دارای بیشترین تردددر 24 ساعت گذشته

آزادراه کرج - تهران و بلعکس، آزادراه کرج- قزوین، آزادراه قزوین - کرج، تهران-پردیس(ابتدای آزادراه)، آزادراه قم-تهران و بلعکس در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

‌محور شمشک - دیزین (جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز، به ‌دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدوداست؛البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت 7 لغایت 17، همینطور از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین، به ‌طور 24ساعته، میسر است.

‌محور شهداد- نهبندان، مقطع واقع در استان کرمان، به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 ‌تا اطلاع ثانوی مسدود است.

‌محور پونل - خلخال‏ (از سه‌راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) مقطع واقع در استان گیلان، به دلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور دیهوک – نهبندان، واقع در استان کرمان به دلیل جاری شدن سیل تا اطلاع بعدی مسدود است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

‌محور اصلی قم – گرمسار و بالعکس، واقع در استان‌های تهران‏، سمنان و قم، به دلیل تمدید عملیات راهسازی، تا مورخ 31/3/93، مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برایهمه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت و گرمسار خواهد بود.

* ممنوعیت تردد به ‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه

به گزارش مهر، در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان، به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏، تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین، محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفیمی‌شود؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق، بلامانع است.




تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن