تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدای سوت قطار تا دو سال دیگر در کرمانشاه شنیده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه درصورت تامین اعتبار؛
صدای سوت قطار تا دو سال دیگر در کرمانشاه شنیده می شود
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از پیگیری مجدانه پروژه راه آهن غرب از سوی مسئولین استان خبر داد و گفت: درصورتی که اعتبار لازم برای این پروژه مهم و ملی تامین شود قطعه راه آهن ملایر به کرمانشاه تا دو سال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.



مجتبی نیک کردار در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و حساس کرمانشاه در منطقه غرب، پروژه راه آهن این منطقه از اهمیت و وجه ای ملی برخوردار است و ما نیز در استان به دنبال آن هستیم تا هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن به اتمام برسد. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه اعتبارات پروژه راه آهن غرب را به شکل جدی پیگیری می کنیم، دنبال آن هستیم تا پروژه به فاینانس گذاشته شود که بتوانیم اعتبار کافی جهت اجرای پروژه را بدست آوریم. نیک کردار خاطرنشان کرد: زیرساخت های کار انجام شده اما کارهای ریل گذاری، خرید تجهیزات و واگن های پروژه باقی مانده که با به فاینانس گذاشتن پروژه، انجام خواهد گرفت. وی یادآور شد: اگر این شرایط محقق شود می توان تا دو سال دیگر صدای سوت قطار را در کرمانشاه شنید و مردم غرب کشور از این نعمت برخوردار شوند. پروژه های موثر و با پیشرفت بالا در اولویت اجرا قرار دارد معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه، اجرای پروژه های موثر برای استان و با درصد پیشرفت بالا را جزو اولویت های این معاونت برشمرد و گفت: برخی از این پروژه های سنگین را به بخش خصوصی واگذار می کنیم. نیک کردار، خاطرنشان کرد: متاسفانه هم اکنون حجم انبوهی از پروژه های نیمه کاره در استان وجود دارد که برخی از آن ها نیز از توجیه و پیشرفت مناسبی برخوردار نیستند. وی افزود: به همین دلیل اولویت ما اجرایی کردن پروژه های اثرگذار در توسعه استان و با پیشرفت مناسب است تا با اجرایی کردن آن ها، کرمانشاه در مسیر توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر قرار گیرد. نیک کردار همچنین از اصلاح تقاطع امام حسین(ع) در آینده خبر داد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن