تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805680626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت فاطمه زهرا(س) بهترين الگو و سرمشق براي زندگي همه انسان ها در همه اعصار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۲ب.ظ)
نماينده ولي فقيه در لرستان: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترين الگو و سرمشق براي زندگي همه انسان ها در همه اعصار است نماينده ولي فقيه در لرستان گفت:حضرت فاطمه زهرا(س) بهترين الگو و سرمشق براي زندگي همه انسان ها در همه اعصار است .
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي در جمع خبرنگاران با تفسير بخش ديگري از خطبه امام سجاد در شهر شام اظهار داشت: بدون ترديد شخصيت حضرت فاطمه زهرا(س) بهترين الگو و سرمشق براي زندگي همه انسان ها در همه اعصار است.
وي ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) تربيت شده مکتب وحي و دامن رسول خدا(ص) است و خداوند پيامبر(ص) را بهترين الگو معرفي کرده است.
حجت الاسلام ميرعمادي با بيان اينکه پيامبر(ص) بهترين الگو و اسوه در همه ميدان ها بوده است، عنوان کرد: تنها کسي که در دامن پيامبر(ص) بزرگ شده و اخلاق و روحيات آن حضرت را دارا بوده دخترش فاطمه زهرا(س) است و به همين مطابق روايتي از امام زمان(عج)، زندگي دختر رسول خدا(ص) الگوي خوبي است.
وي با بيان اينکه تمام جهات زندگي حضرت زهرا(س) الگو و سرمشق است، اين جهات را شامل همسرداري، تربيت فرزند و مادر بودن، عبادت و بندگي خدا، صداقت و راستي د زندگي، حياء و عفت و پاکي، علم و حکمت، صبر و استقامت، عدالت و تقوا و .... برشمرد.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به دو بُعد از ابعاد زندگي و سيره رفتاري حضرت زهرا(س)، بيان داشت: يکي از اين ابعاد عبادت و بندگي حضرت زهرا(س) است.
حجت الاسلام ميرعمادي ادامه داد: عبادت حضرت زهرا(س) آن هم در اوج جواني مايه فخر و زينت عابدان است تا جائي که اگر به امام سجاد(ع) لقب "سيدالعابدين" داده شده به حضرت زهرا(س) لقب "سيده العابدات" داده شده است.
وي با بيان اينکه عبادت در تمام لحظه هاي زندگي حضرت زهرا حضور و ظهور داشت، افزود: فاطمه(س) در آغازين روز زندگي مشترک خود با علي(ع) در خانه آن حضرت به نماز مي ايستد و مشغول عبادت مي شود.
حجت الاسلام ميرعمادي با اشاره به روايتي از پيامبر اکرم(ص) راجع به کيفيت عبادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: آن گاه که فاطمه در محراب عبادت به نماز مي ايستد، نور عبادتش براي ملائکه آسمان درخشيدن مي گيرد آنگونه که نور ستارگان بر اهل زمين مي تابد.
وي همچنين با اشاره به بعد ديگر زندگي و سيره رفتاري حضرت زهرا(س) اين بعد را مبارزات سياسي و دفاع از ولايت آن حضرت عنوان کرد و گفت: هرگز فاطمه(س) نسبت به وضعيت سياسي و اجتماعي بي تفاوت نبودند.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: حضرت زهرا(س) پس از رحلت پيامبر(ص) وقتي که ديد خلافت را غصب کردند، فدک را از او گرفتند، او همراه زنان بني هاشم به مسجد رفت و در جمع مسلمانان حاضر و خطبه فدکيه را ايراد کرد.
حجت الاسلام ميرعمادي بيان داشت: اين بانوي فرزانه در اين خطبه از بدعت ها، ستم ها، حق کشي ها، فراموش کردن وصيت رسول خدا(ص) و زنده کردن سنت هاي جاهلي توسط خليفه سخن گفت و از ولايت دفاع کرد.
وي يادآور شد: فاطمه زهرا(س) تلاش براي اثبات حق و ولايت علي(ع) و مبارزه با منکران ولايت و جلوگيري از انحراف در رهبري امت اسلامي را تکليف خود مي دانست و همواره در حمايت از ولايت، توصيه ها و وصيت هاي پدرش را يادآور مي شد.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: خطبه هاي آن حضرت و وصيتش به انجام غسل و کفن و دفن شبانه و مخفي بودن قبرش بهترين دليل بر مبارزات سياسي در جهت دفاع و تقويت ولايت بوده است.
حجت الاسلام ميرعمادي عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) در مبارزات سياسي آن چنان مدبرانه و روشن عمل کرد تا روز قيامت همه متوجه اين بُعد از زندگي آن حضرت مي شوند چرا که آتش زدن خانه و شکستن پهلوي آن حضرت و مخفي بودن مکان دفن او روشنگر دفاع از ولايت و نشانه ظلمي است که در حق آن حضرت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن