تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ قهرمانان آسیا؛ تساوی استقلال و الجزیره در نیمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ قهرمانان آسیا؛ تساوی استقلال و الجزیره در نیمه نخست تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم های استقلال ایران و الجزیره امارات سه شنبه شب در هفته سوم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا به تساوی انجامید.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که از گروه نخست این مسابقه ها و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، دو تیم در نیمه نخست به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.
عبدالعزیز برادا در دقیقه 5 برای تیم الجزیره و محمد قاضی در دقیقه 17 برای تیم استقلال تهران گلزنی کردند.
بازی با حملات پراکنده آبی پوشان ایران از کناره ها آغاز شد، شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال قصد داشتند با استفاده از حرکات و سانترهای خسرو حیدری و هاشم بیک زاده به دروازه تیم الجزیره نزدیک شوند.
در دقیقه 4 سانتر احمد جمشیدیان از جناح راست موقعیت ایده آلی را برای بیک زاده مهیا کرد که ضربه سر این بازیکن پس از دخالت دروازه بان تیم الجزیره به دیرک دروازه حریف اصابت کرد و به کرنر رفت.
یک دقیقه بعد قرمزپوشان الجزیره بر روی یک حرکت غافلگیر کننده از جناح راست به گل دست یافتند. در این صحنه، فیلیپ سایسیدو اکوادوری به راحتی امیر حسین صادقی مدافع مستقیم خود را پشت سر گذاشت و پاس رو به عقبی را برای عبدالعزیز برادا مراکشی ارسال کرد و این مهاجم با یک ضربه بغل پای فنی، دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد.
آبی پوشان 10 دقیقه در شوک این گل غافلگیر کننده، قرار داشتند به طوریکه روی به بازی احساسی آوردند اما در ادامه با در دست گرفتن میانه میدان، به سمت دروازه حریف نزدیک شدند.
در دقیقه 17 تیم استقلال از جناح راست حمله ای را بر روی دروازه الجزیره طراحی کرد. خسرو حیدری سانتر زیبایی درون محوطه جریمه حریف فرستاد که محمد قاضی با ضربه سر دیدنی، نخستین گل آبی پوشان را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.
در ادامه نیمه نخست، دو تیم روی به بازی محتاطانه آوردند به گونه ای که موقعیت های گلزنی چندانی بر روی دروازه ها دو تیم ایجاد نشد تا بازیکنان با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.
ورزشی (2) ** 9122 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن