تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802372351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال در دوحه به دنبال آشتی با هواداران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال در دوحه به دنبال آشتی با هواداران تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران فردا (سه شنبه) در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا میهمان الریان قطر است که پیروزی در این بازی می تواند هواداران پرشمار آبی پوشان را با این تیم آشتی دهد.


به گزارش ایرنا، شاگردان امیر قلعه نویی در حالی ساعت 19 فردا (سه شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه رو در روی الریان قطر قرار می گیرند که در بازی خانگی ششم اسفند ماه با یک گل مغلوب الشباب عربستان سعودی شدند و این ناکامی سبب اعتراض شدید هواداران این تیم شد.
شعارهای برخی هواداران استقلال علیه بازیکنان و حتی برای نخستین بار علیه کادر فنی این تیم در پایان بازی مقابل الشباب و بی غیرت خطاب کردن بازیکنان آنقدر پرحاشیه بود که امیر قلعه نویی را بر آن داشت تا در فاصله دو بازی لیگ قهرمانان آسیا وقت زیادی برای بازسازی روحیه شاگردان خود بگذارد.
سرمربی آبی ها تقریبا در تمامی مصاحبه های خود در فاصله بازی مقابل الشباب عربستان تا دیدار با الریان قطر بارها اظهار داشت که آبی پوشان ˈعین غیرتˈ هستند، چرا که با وجود مشکلات مالی فراوان همه توان خود را برای موفقیت تیم به کار می گیرند. قلعه نویی همچنین اعلام کرد که به آینده خوشبین است و اطمینان دارد که استقلال با هماهنگی بیشتر می تواند به نتایج مطلوبی دست یابد.
آبی پوشان امسال جام حذفی ایران را از دست دادند و کارشان برای قهرمانی در لیگ برتر نیز بسیار دشوار شده است.
این تیم با شکست مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های ایران از این رقابت ها کنار رفت و در آخرین بازی خود در لیگ برتر نیز با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل ملوان بندرانزلی شکست خورد تا با توجه به در پیش بودن سه دیدار دشوار با تیم های نفت تهران، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز برای قهرمانی در لیگ برتر به مشکل بخورد.
استقلالی ها که فصل گذشته شرایطی به مراتب مطلوب تر از برهه کنونی داشتند و با قهرمانی در لیگ برتر ایران، تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفتند، امسال در حالی گام به لیگ قهرمانان آسیا گذاشتند که چندین بازیکن مطرح خود را به دلایل گوناگون از دست داده اند.
علاوه بر جدایی علی حمودی، مجتبی جباری مغز متفکر این تیم در میانه میدان نیز با بیانیه شدید اللحن مسوولان باشگاه از تیم کنار گذاشته شد، فرهاد مجیدی کاپیتان گلزن و محبوب آبی ها هم در اواسط فصل به یکباره از مستطیل سبز به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.
همچنین پژمان منتظری تاثیرگذارترین مدافع و جواد نکونام هافبک باتجربه و کاپیتان تیم ملی ایران نیز در اوج لیگ برتر و جام حذفی از جمع استقلالی ها جدا شدند و به تیم های قطری و کویتی پیوستند.
علاوه بر جدایی بازیکنان تاثیرگذار و ادامه مشکلات مالی، حواشی درونی تیم استقلال نیز امسال همواره برای آبی پوشان دردسرساز بوده است.
درگیری لفظی شدید اعضای تیم با یکدیگر پس از شکست مقابل ملوان بندرانزلی در لیگ برتر، درز کردن اخبار رختکن به بیرون و تلاش مسوولان برای یافتن جاسوس در این تیم و مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار از جمله خسرو حیدری و هاشم بیک زاده مشکلات درونی تیم استقلال پیش از دیدار مقابل الشباب عربستان بود و اکنون نیز مصاحبه شدیداللحن و انتقادی سیاوش اکبرپور و خسرو حیدری، قهر جی لوید ساموئل و محمد قاضی و ملحق شدن دیرهنگام این بازیکنان به تیم در آستانه دیدار با الریان قطر برای آبی پوشان مشکل ساز شده است.
امیر قلعه نویی که در سال های اخیر با کسب جام های متعدد با تیم های مختلف در لیگ برتر و جام حذفی پرافتخارترین مربی باشگاهی ایران محسوب می شود، پس از شکست های اخیر استقلال به خصوص باخت خانگی مقابل الشباب عربستان به شدت تحت فشار است.
سرمربی آبی ها می خواهد با کسب 3 امیتاز بازی خارج از خانه مقابل الریان قطر هواداران را راضی و خوشحال کند و آنها را برای حمایت پرشور از تیم محبوبشان در بازی 27 اسفند ماه مقابل الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی، با آبی پوشان آشتی دهد.
سرمربی استقلال به رغم مشکلات مالی فراوان باشگاه و جدایی آسان بازیکنان تاثیرگذار از تیم بدون رضایت وی همچنان رابطه حسنه خود را با مسوولان باشگاه حفظ کرده است که این موضوع برای آنان که قلعه نویی را به صراحت لهجه می شناسند، تعجب برانگیز است!
قلعه نویی که شایعه جداییش از تیم استقلال در پایان فصل جاری با عقد قراداد میلیاردی در برخی رسانه ها به گوش می رسید، پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که اولویت نخست و گزینه همیشگی اش استقلال است.
کادر فنی استقلال برای پوشش ضعف های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در هفته های گذشته درصدد جذب چند بازیکن کمکی از جمله ایمان مبعلی از تیم استقلال خوزستان، محسن حسینی از گسترش فولاد تبریز و قاسم حدادی فر از ذوب آهن اصفهان بود که در این بین فقط ایمان مبعلی به جمع آبی ها اضافه شد.
به هر حال استقلال یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا محسوب می شود و حریفانش در قاره کهن همواره حساب ویژه ای روی این تیم باز می کنند. بدون شک نتیجه بازی فردا (سه شنبه) استقلال مقابل الریان برای آبی پوشان اهمیت بسیار فراوانی دارد و کسب 3 امتیاز این بازی می تواند اندکی از مشکلات هفته های اخیر این تیم را رفع کند.
در آن سوی میدان نیز تیم الریان قطر که در هفته نخست لیگ قهرمان قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر 2 مقابل میزبان خود الجزیره امارات شکست خورد، به دنبال پیروزی مقابل استقلال است تا 3 امتیاز نخست خود در این رقابت ها را در نخستین بازی خانگی کسب کند.
تیم های استقلال و الریان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نیز همگروه بودند و در بازی رفت در شهر دوحه به تساوی 3 بر 3 رسیدند و بازی برگشت در ورزشگاه آزادی تهران با 3 گل به سود استقلال به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال ایران در گروه یک (A) لیگ قهرمانان آسیا در سال 2014 با تیم های الشباب عربستان، الریان قطر و الجزیره امارات همگروه است.
آخرین بازی آبی پوشان در سالجاری نیز روز سه شنبه 27 اسفند ماه در ورزشگاه آزادی تهران مقال الجزیره امارات برگزار می شود.
ورزشی(5)**7537**1379
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن