تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810024919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کسانی به کمپین "نه به یارانه نقدی" پیوستند؟/ از علی مطهری تا فرزاد حسنی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
چه کسانی به کمپین "نه به یارانه نقدی" پیوستند؟/ از علی مطهری تا فرزاد حسنی

چه کسانی به کمپین "نه به یارانه نقدی" پیوستند؟/ از علی مطهری تا فرزاد حسنی
هنوز از یادها نرفته است که تنها پس از 3 ماه از روی کار آمدن دولت روحانی و در حالی که دولتی ها به قول 100 روزه خود نزدیک می شدند، حل مشکلات...
به گزارش نامه نیوز به نقل از پارسینه، هنوز از یادها نرفته است که تنها پس از 3 ماه از روی کار آمدن دولت روحانی و در حالی که دولتی ها به قول 100 روزه خود نزدیک می شدند، حل مشکلات و معضلات اقتصادی همچنان به عنوان مهمترین مطالبه مردمی جزو رئوس برنامه‌های دولت قرار داشت و در این میان حذف یارانه بگیرهای ثروتمند  و یا پر در آمد از برنامه های اصلی  و مهم دولت روحانی به شمار می رفت که کاری بس دشوار است.

در همان روزها بود که در رسانه ها خبری در خصوص تشکیل کمپین نه به یارانه نقدی منتشر شد.


در آن روزها گفته شد، در این زمینه پیشنهاد دهنده نماد "کلید" به دولت روحانی با توجه به مشکلات متعددی که دولت برای اصلاح امور با آن دست به گریبان است، پیشنهاد جدیدی در زمینه دریافت یارانه‌ها با عنوان کمپین «نه به یارانه نقدی» مطرح کرده است.

مصطفی حسنی در این طرح که با استقبال در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده از هنرمندان، ورزشکاران و سایر افراد سرشناس درخواست کرده است در این زمینه با مردم سخن بگویند.

علی مطهری یکی از سیاسیونی بود که از این کمپین حمایت کرد. نماینده مردم تهران در مجلس حتی  راه‌اندازی کمپین «نه» به یارانه‌ نقدی را اقدامی ابتکاری و منطبق بر تعلیمات اسلامی دانست.

علی مطهری در این خصوص گفت: راه‌اندازی کمپین «نه» به یارانه‌ نقدی ناشی از اصل اخوت و برادری اسلامی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی خواستار کناره‌گیری داوطلبانه اغنیا از دریافت یارانه‌های نقدی شد و افزود: چه خوب است که اغنیای جامعه از روی میل و اراده و رغبت به نفع فقرا از دریافت یارانه انصراف دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس «نه» به یارانه‌ نقدی را کمکی موثر به اصلاح شیوه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها دانست و گفت: پیش از اصلاح و سامان دادن به شیوه اجرای هدفمندسازی از راه‌ قانون، باید از مسیر ایمان اسلامی موضوع را سر و سامان داد.وی با یادآوری اعلام انصرافش از دریافت یارانه‌ها، گفت: بنده چند ماه ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی، یارانه‌ دریافت می‌کردم ولی بعد احساس کردم نیازی به این پول ندارم و بهتر است انصراف دهم، به همین دلیل انصراف دادم.

بعد از آن ، محمدرضا خبار نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم نیز به این کمپین پیوست و با حمایت از «کمپین نه به یارانه» گفت: با انصراف داوطلبانه مردم از دریافت یارانه نیازی به اعمال قانون نخواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یارانه طبق قانون مجلس شورای اسلامی تصویب شده و دولت موظف است آن را به افراد نیازمند بدهد ادامه داد: اینکه رییس جمهور انصراف از دریافت یارانه را به اختیار خود مردم گذاشته اقدام شایسته ای است.

وی احترام به مردمی که همیشه از انقلاب خود چه حین انقلاب و چه بعد از آن و حتی در زمان جنگ تحمیلی حمایت کرده‌اند و فشارهای اقتصادی فراوانی را تحمل کرده‌اند، را ضروری دانست و گفت: باید با مراجعه به مردم از آنها خواسته شود کسانی که نیازی به این میزان پول ندارند به طور داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند.

حالا هم خبر رسیده است که در ادامه این کمپین ، یک بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام حمایت از کمپین «نه به یارانه» این حرکت را کمکی در جهت عملی شدن اقتصاد مقاومتی عنوان کرده است.

فرزاد حسنی در خصوص انصراف داوطلبانه افراد بی نیاز از دریافت یارانه با اشاره به عدم دریافت یارانه نقدی در روزهای ابتدایی انجام این طرح  گفته: صرفا به این جهت که احساس می کنم افراد نیازمندتری نسبت به من در جامعه وجود دارند که به دریافت این مبالغ از جانب دولت نیارمند هستند، به عنوان یک فرد از این جامعه وظیفه خود می دانم که با عدم دریافت یارانه شرایط فعلی را به سمت تئوری اقتصاد مقاومتی که از سوی نظام مطرح شده است سوق دهم.

وی با اشاره به اینکه به تازگی زندگی مشترکش را با آزاده نامداری از مجریان معروف تلویزیون آغاز کرده با بیان اینکه همسرش نیز از دریافت یارانه انصراف داده است، گفته: من و همسرم از ابتدا یارانه‌ای دریافت نکرده ایم و همچنان یارانه ای دریافت نخواهیم کرد تا به امید خدا این مبلغ در اختیار کسانی قرار گیرد که قشر ضعیف و کم درآمد‌تر جامعه را تشکیل می دهند.

فرزاد حسنی کمپین نه به یارانه را اقدام تاثیرگذاری قلمداد کرده و تصریح کرده: امیدوارم این اتفاق در جهت رسیدن و عملی شدن اقتصاد مقاومتی که از جانب دولت، قوه قضاییه و مقننه در حال اجراست، پیشبرد مثبتی داشته باشد و به انجام هر چه زودتر آن کمک کند.

  همچنین بازیگر زن سینما و تلویزیون ضمن درخواست از افراد غنی برای انصراف یارانه نقدی، از مسئولان نیز درخواست کرد تا در شناسایی افراد دریافت کننده یارانه با دقت عمل کنند.

گوهر خیر اندیش  در خصوص کمپین «نه به یارانه نقدی»گفته: بنده از ابتدای اجرا طرح پرداخت یارانه نقدی از جانب دولت، با آن طرح مخالف بودم و در عوض خواستار کمک  به کشاورزان و بخش‌های تولیدی موجود در کشور که بخش تولیدات را به انجام می رسانند بودم تا روحیه تولید گری همچنان در جامعه پا بر جا باقی بماند.

وی با بیان اینکه از همان زمان نیز یارانه ای دریافت نکردم، گفته: بنده نیازی به این مبلغ ندارم و این مبلغ باید به دست افرادی که به آن نیازمند هستند برسد بنابراین در حال حاضر نیز به همان فکر معتقد هستم.

همچنین محمود پاک‌نیت هنرمند باسابقه کشورمان انصراف داوطلبانه ثروتمندان از یارانه نقدی را یک وظیفه ملی دانست و تقاضا کرد با کناره گیری از این مبلغ به حل مشکلات در جامعه کمک کنیم.
وی با مثبت ارزیابی کردن «کمپین نه به یارانه» و تاکید بر انصراف افراد غنی از دریافت یارانه نقدی گفته: از این کمپین حمایت می کنم. اگر افرادی هستند که احتیاجی به دریافت یارانه نقدی ندارند خوب است داوطلبانه از ادامه دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

وی با تاکید بر این که انصراف داوطلبانه از یارانه نقدی یک وظیفه ملی است افزوده: دریافت ماهانه این مبالغ برای افرادی که وضعیت بهتری نسبت به افراد دیگر در جامعه دارند، تاثیرگذاری مثبتی در زندگی آنها نخواهد داشت. اما زمانی که این حرکت در سطح وسیعی صورت پذیرد نمایانگر ضرب المثل "قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" خواهد بود.

به این ترتیب بود که بازار پیوستن سیاسیون و هنرمندان سینما  به این کمپین داغ شده و باید منتظر ماند و دید تا انتشار فرم های خود احضاری که اعلام شده 20 فروردین منتشر می شود چه کسانی به این کمپین خواهند پیوست.




1392/12/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن