تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816586686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهي پرسپوليس به ٧٠ ميليارد رسيد!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بدهي پرسپوليس به ٧٠ ميليارد رسيد!
نشستی که با حضور پیشکسوتانی چون خوردبین، پنجعلی، درخشان، آشتیانی، استیلی،عربشاهی، وطن خواه، پیروانی، باقری و البته مدیرعامل و سرمربی فعلی سرخ ها برگزار شد و حاضرین در خصوص مشکلات متعدد پرسپولیس و به‌خصوص وضعیت مالی اسفبار سرخ ها بحث و تبادل نظر کردند. امیر رضا خادم با تاکید بر بحث خصوص سازی باشگاه پرسپولیس، به این موضوع اشاره کرد که پیشکسوتان این تیم برای خرید سهام باشگاه در اولویت قرار دارند و قطعا وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادهای دخیل در بحث واگذاری، نگاه ویژه تری به پیشکسوتان دارند.
آفتاب: ادعایی که چندان باب میل پرسپولیسی‌ها نبود و این جواب را در پی داشت که کدام پیشکسوت پرسپولیس توانایی مالی لازم را برای خرید سهام باشگاه در اختیار دارد. نکته جالب توجه اینکه حتی علی پروین و دایی هم به شدت علیه این صحبت ها گارد منفی گرفتند.

 نکته قابل توجه در خصوص بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس اینکه، قطع به یقین این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ نخواهد داد و حتی امیررضا خادم نیز اشاره غیر مستقیمی به این موضوع داشت که بحث واگذاری پروسه زمانبری است که نیاز به عزمی جدی دارد و نمی توان به‌صورت احساسی و شعارگونه در این خصوص اظهار نظر کرد و تصمیم گرفت. یکی از مباحث مورد بحث در این جلسه، وضعیت هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید سرخ‌ها بود که با واکنش های مختلفی از سوی پیشکسوتان پرسپولیس مواجه شد.

در نهایت امر هم مقرر شد که بعد از انتخاب دو عضو جدید هیات مدیره سرخ‌ها در اوایل سال 93، مدیرعامل جدید نیز از بین اعضاء انتخاب و معرفی شود. تصمیمی که چندان به مذاق علی پروین خوش نیامد و چهره مدیرعامل فعلی سرخ‌ها را بر افروخته کرد. نکته جالب توجه اینکه گفته می شد طوماری که به امضای برخی پیشکسوتان ناراضی پرسپولیس رسیده بود نیز در پایان این نشست به امیررضا خادم تحویل داده شد که حکایت از مخالفت برخی از پیشکسوتان با ادامه مدیرعاملی پروین داشت! اما نکته مهم قابل تامل این جلسه به میزان بدهی های پرسپولیس مربوط می شد.

در حالی‌که امیررضا خادم اخیرا در یکی از مصاحبه های خودش صراحتا اعلام کرده بود که میزان بدهی های پرسپولیس بالغ بر چهل میلیارد تومان است، پیشکسوتان پرسپولیس سخت به دنبال نتایج حسابرسی بازرسان وزارت ورزش بودند.

 اگرچه سعی شد رقم بدهی‌های پرسپولیس از این جلسه به بیرون درز پیدا نکند و رسانه‌ای نشود، اما خبرهای منتشره از این جلسه حکایت از بدهی هفتاد میلیاردی پرسپولیس داشت که گفته می‌شود بر اساس گزارش بازرسان وزارت ورزش به امیررضا خادم اعلام شده است.

 رقمی که حتی فراتر از بدهی تکذیب شده شصت میلیاردی از سوی محمد رویانیان است! یکی از نکات جالب توجه دیگر ناامیدی علی پروین و علی دایی از پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان و کادر فنی بود که باعث شد تا با چهره‌اي بر افروخته و ناراحت نشست را ترک کنند!



تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن