تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806910415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون: با آرسنالي‌ها صحبت کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آزمون: با آرسنالي‌ها صحبت کردم
مهاجم تيم فوتبال کشورمان از پيشنهاد آرسنالي‌ها براي حضورش در اين تيم خبر داد اما در عين حال گفت: رفتنم به اين تيم معلوم نيست.

سردار آزمون در آستانه سال 1393 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره عيد نوروز، روبين‌کازان، پيشنهاد آرسنال، حضور در تيم ملي در جام جهاني 2014 و ... صحبت کرد. مهاجم جوان تيم فوتبال کشورمان که اکنون در روبين‌کازان روسيه بازي مي‌کند در خصوص عيد نوروز گفت: عيد امسال را هم مانند سال‌هاي گذشته در کنار خانواده جشن مي‌گيرم اما خيلي دوست داشتم عيد را در فضاي خوب و نوروزي ايران باشم. زندگي حرفه‌اي و فوتبال اين شرايط را هم دارد و از اين وضعيت ناراضي نيستم.

به نقل از تسنيم، وي با تبريک پيشاپيش عيد نوروز به ايراني‌ها افزود: از پدر و مادرم ممنونم که هميشه حامي من بودند و امسال هم به روسيه آمدند تا عيد را تنها نباشم. آرزويم در سال جديد سلامتي آنهاست. سلامتي خودم، خانواده‌ام، دوستانم و مردم ايران بزرگترين آرزويم است و اميدوارم هموطنانم هر جايي که هستند شاد و سلامت باشند.

«در کنار سفره 7 سين براي موفقيت فوتبالي‌ات چه آرزويي مي‌کني؟» سردار آزمون در پاسخ به اين سؤال عنوان کرد: ابتدا بايد بگويم هنوز سفره 7 سين نچيده‌ايم و به دنبال جور کردن سين‌ها هستيم! البته هنگام سال تحويل سفره 7 سين خواهيم داشت و من هم بعد از سلامتي آرزو مي‌کنم در سال 93 بتوانم با تيم ملي به جام جهاني بروم و در برزيل بازي کنم.

مهاجم روبين‌کازان در خصوص بهترين خاطره‌اش در سال 92 اظهار داشت: مطمئناً دعوت شدنم به تيم ملي بزرگسالان يکي از بهترين خاطراتم در سال 92 بود. گل زدن در ليگ اروپا براي روبين‌کازان و جوان‌ترين گلزن ليگ اروپا شدن هم يکي ديگر از خاطرات شيرينم در سال 92 بود و اينکه توانستم با عليرضا جهانبخش جزو 100 استعداد برتر دنيا انتخاب شوم از خاطرات خوبم محسوب مي‌شود.

در اردوي روبين‌کازان استعدادياب‌هاي باشگاه آرسنال انگليس بازي‌هاي دوستانه اين تيم را از نزديک تماشا کردند و صحبتي هم با سردار آزمون داشتند. باشگاه روبين‌کازان اين موضوع را رسانه‌اي نکرد اما آزمون در اين خصوص گفت: قرار نبود اين موضوع رسانه‌اي شود و نمي‌دانم چرا اين اتفاق افتاده است. در اردوي اسپانيا که بوديم استعدادياب‌هاي آرسنال با هماهنگي باشگاه بازي‌هاي ما را تماشا کردند و صحبت کوتاهي هم با خود من انجام دادند.

وي ادامه داد: در صحبتي که داشتيم درباره شرايط سني‌ام، مدت قراردادم با باشگاه روبين‌کازان و وضعيتم پرسيدند. بعد از آن هم صحبت‌هاي‌شان با مسئولان باشگاه بود که نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده و چه حرف‌هايي به هم زده‌اند. آن موقع که اين صحبت‌ها مطرح شد نقل‌وانتقالات زمستاني به پايان رسيده بود و اگر قرار باشد اتفاقي هم رخ دهد، فصل آينده خواهد بود اما خودم در اين باره چيزي نمي‌دانم و رفتنم به آرسنال معلوم نيست.

مهاجم روبين‌کازن در پاسخ به اين سوال که چقدر به حضور در آرسنال و ليگ برتر انگليس علاقه دارد، خاطرنشان کرد: بازي در ليگ برتر انگليس و تيمي چون آرسنال آرزوي هر بازيکني است. آرسنال تيم بزرگي است اما نبايد تصميم عجولانه بگيرم و بايد مراحل پيشرفت را پله پله طي کنم. براي حضور در تيمي چون آرسنال بايد تلاش بيشتري کرد و اميدوارم خدا به من کمک کند تا به موفقيت‌هاي بزرگ برسم.

آزمون درباره حضور در تيم ملي و بازي در جام جهاني 2014 برزيل گفت: تمام تلاشم را در روبين‌کازان انجام مي‌دهم تا بتوانم به تيم ملي دعوت شوم و به جام جهاني بروم. مطمئناً حضور در جام جهاني کمک زيادي به بازيکنان جواني چون من مي‌کند و مي‌تواند زندگي و آينده مرا عوض کند. براي رسيدن به اين هدف تلاش زيادي مي‌کنم و مطمئن هستم کادر فني تيم ملي هم اگر شايسته باشم مرا به تيم ملي دعوت خواهند کرد.

بازيکن تيم ملي ابراز اميدواري کرد توسط کي‌روش به تيم ملي دعوت شود و افزود: آقاي کي‌روش مربي بزرگي است و نشان داده که به بازيکنان جوان اهميت مي‌دهد. اميدوارم بتوانم با کار و تلاش زياد در تيم باشگاهي‌ام شرايط دعوت شدنم به تيم ملي را فراهم کنم.

وي در خصوص وضعيتش در روبين‌کازان به تسنيم گفت: شرايطم در اين تيم بسيار خوب است و خدا را شکر در تمرينات توانستم اعتماد سرمربي جديدمان را جلب کنم تا بتوانم در ترکيب اصلي قرار بگيرم. از اين به بعد هم تلاشم را بيشتر خواهم کرد تا شرايط بهتري پيدا کنم. در بازي آخري هم که با ولگا داشتيم توانستيم پيروزي خوبي کسب کنيم و خوشحالم در اين بازي توانستم جواب اعتماد کادر فني را بدهم.

آزمون تصريح کرد: قرار نبود برابر ولگا از ابتدا بازي کنم اما در لحظات پاياني سرمربي تيم‌مان تصميم گرفت مرا در ترکيب قرار بدهد و در اين بازي هم به پيروزي رسيديم. 2 گلي که در نيمه اول به ثمر رسانديم خيال‌مان را از پيروزي راحت کرد و خوشبختانه به 3 امتياز اين بازي حساس رسيديم.

وي در پايان گفت: بازي اين هفته ما با تيم دينامو است که بازي بسيار سختي محسوب مي‌شود. دينامو تيم چهارم جدول رده‌بندي ليگ روسيه است اما بايد بتوانيم اين تيم را شکست دهيم تا شرايط‌مان در جدول بهتر شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1392/12/27 13:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن