تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804302418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماتيوس: صحبتي در مورد مربي‌گري ايران نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ماتيوس: صحبتي در مورد مربي‌گري ايران نکردم
لوتار ماتيوس گفت: من براي حضور در برنامه تلويزيوني به ايران آمدم و هيچ صحبتي درباره تيم‌ ملي و مربيگري در ايران نکرده‌ام.

لوتار ماتيوس اسطوره فوتبال آلمان و يکي از بزرگترين بازيکنان تاريخ فوتبال جهان که سفري کوتاه مدت به تهران داشت تا در برنامه ورزش از نگاه دو حضور يابد در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضورش در ايران، شايعه سرمربيگري‌اش در تيم ملي اميد، رمز موفقيت و تداومش در دوران بازيگري فوتبال و شايعاتي که پيرامون او در فوتبال آلمان وجود دارد صحبت کرد که در زير مي‌خوانيد.

شما تنها بازيکني هستيد که در تاريخ فوتبال 5 دوره در جام جهاني فوتبال حضور داشتيد و از اين حيث رکورد بي‌نظيري در اختيار داريد که شايد هيچگاه شکسته نشود. براي ما از رمز موفقيت و ماندگاري‌تان بگوييد و اينکه يک فوتباليست بايد چه کار کند که بتواند اين همه روند مثبت و يکساني داشته باشد.

البته بايد بگويم که اين بخت و شانس خوب من بود که بارها توانستم بعد از مصدوميت‌هاي متعدد دوباره در سطح اول فوتبال دنيا بازي کنم و خوشبختانه هميشه آمادگي‌ام کامل بود که در اين مورد اراده و خواست شخص خود من هم تأثير زيادي داشت البته من شانس ديگري هم داشتم و اينکه در تيمي بازي مي‌کردم که براي موفقيت مي‌جنگيد. من در تيمي بازي مي‌کردم که هميشه براي حضور در جام جهاني موفق بود و شايد دليل ديگر حضور من در 5 دوره جام جهاني همين باشد.

درباره لوتار ماتيوس شايعات زياد است، گفته مي‌شود زماني که او مي‌خواسته در کادر فني بايرن‌مونيخ حضور يابد بکن باوئر در اظهارنظري جنجالي گفته که ماتيوس به درد چمن‌زني آليانس آره‌نا هم نمي‌‌خورد چه برسد به حضور در کادر فني! اين در حالي است که شما در برنامه تلويزيوني ايران گفتيد که هيچ مشکلي با هم نداريد.

اين بار اولي است که من چنين چيزي مي‌شنوم. بکن باوئر هميشه حامي من بود. او کسي بود که از من حمايت کرد که در سال 1992 دوباره از فوتبال ايتاليا به بايرن‌مونيخ برگردم. من در تيم او کاپيتان بودم و با او توانستم قهرمان جام جهاني شوم و فکر مي‌کنم بهترين دوران حضورم در فوتبال در زمان او شکل گرفته است. درباره رابطه فوتبالي ما هميشه از اين صحبت‌ها در همه جاي دنيا وجود داشته است.

البته اظهارنظرهاي جنجالي درباره ماتيوس کم نيست. شنيده مي‌شود بعد از تعويض شما در فينال ليگ قهرمانان 1999 که منجر به باخت بايرن‌مونيخ شد وقتي از هيتسفيلد درباره تعويض شما پرسيدند او گفت که ماتيوس مثل يک اتومبيل پنجر است که مي‌توان با او حرکت کرد اما نمي‌توان با او به مقصد رسيد!

اين را هم اولين بار است که مي‌شنوم! اصلا چنين چيزي وجود نداشته و اصلا اين موضوع وجود ندارد. درباره فوتبال و فوتباليست هميشه شايعه وجود دارد اما تا جايي که من مي‌دانم چنين چيزي هيچگاه وجود نداشت و من رابطه خوبي با هيتسفيلد داشتم و حتي در برنامه تلويزيوني هم گفتم که اميدوارم سوئيس با او موفق شود چرا که هم مربي خوبي براي من بوده و هم رابطه خوبي با هم داشتيم. من با او هيچگاه مشکل نداشتم.

قبول داريد که باخت به منچستر‌يونايتد در فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 1999 بدترين باخت دوران فوتبالي شما بوده است؟

هر کاري که کردم و هر اتفاقي که افتاده ديگر نمي‌توان به عقب برگشت و من هم از هيچ چيز پشيمان نيستم. برد و باخت مربوط به فوتبال است و همه اين اتفاقات در فوتبال رخ مي‌دهد و نمي‌توان تا هميشه خوشحال و يا ناراحت از يک نتيجه بود. به هر حال آن بازي هم تمام شد و به تاريخ پيوست و من ديگر به طعم تلخ باخت آن بازي فکر نمي‌کنم چرا که پيروزي‌هاي شيريني هم در فوتبال داشته‌ام که به آنها هم فکر نمي‌کنم چون اينگونه نتايج در فوتبال هميشه وجود داشته و دارد و نمي‌توان تا آخر عمر با يک نتيجه زندگي کرد.

در جام جهاني 1998 مقابل تيم ملي ايران بازي کرديد. از فوتبال ايران چقدر شناخت داريد؟

فوتبال ايران را از همان سال به بعد شناختم و بعد هم که با علي دايي در يک باشگاه بوديم و طبعا از فوتبال ايران بي‌خبر نبودم و نتايج تيم ملي کشورتان را هم در راه جام جهاني پيگيري کردم و مي‌دانم که با قدرت راهي برزيل شديد.

برآيند حضورتان در ايران را چگونه مي‌بينيد؟ فکر مي‌کنيد فوتبال ايران و کشور ايران چقدر مي‌تواند در دنيا واقعيت خودش را نشان دهد؟

به شما بگويم که در حال حاضر ارزيابي دقيقي نمي‌توانم داشته باشم و به سؤال شما پاسخ دهم چرا که در حال حاضر شناخت دقيقي از فوتبال ايران ندارم حتي کمتر از جام جهاني 1998 فرانسه چرا که بعد از آن بازيکنان ايراني زيادي به فوتبال آلمان آمدند و در خصوص کشور ايران بايد بگويم که همانطور که با ايراني‌هايي که در اروپا آشنا هستم تصور مي‌کردم که با انسان‌هاي بسيار دوست‌داشتني که خوشرو و خوش برخورد و ميهمان‌نواز هستند برخورد مي‌کنم که همين طور هم شد و من خاطره بسيار خوبي از حضورم در ايران به آلمان مي‌برم و اميدوارم که باز هم بتوانم در زمان‌ هاي طولاني‌تري به تهران بيايم و از اين شهر ديدن کنم چرا که تهران را شهري مدرن ديدم و دوست دارم از اين شهر بيشتر بازديد کنم. اميدوارم باز هم اين شانس را داشته باشم که به کشور شما بيايم چون اين بار قصد دارم همه جاي تهران را ببينم.

شما در بايرن‌مونيخ با علي دايي همبازي بوديد و حالا در تهران هم در کنار هم قرار داريد. مي‌خواهم بدانم تعريف دوستي شما دو نفر چگونه است؟

از آن زمان تا به حال هيچگاه رابطه من با علي دايي قطع نشده و هميشه رابطه ما دو نفر دوستانه بوده است و در تهران هم خيلي خوشحالم شدم که دوباره او را از نزديک ديدم و وقت زياد و خوبي را با هم سپري کرديم. در آن زمان هم که در بايرن‌مونيخ بودم وقتي او به عنوان يک خارجي به تيم ما آمد وظيفه خودم مي‌دانستم در کنار او باشم و حالا او هم کنار من است. ما دوستان خوبي براي هم هستيم و هميشه با يکديگر در ارتباط بوده‌ايم.

به عنوان سؤال آخر گفته مي‌شود شما جزو گزينه‌هاي تيم ملي اميد هستيد.

من به دعوت آقاي اکبري(تهيه کننده برنامه ورزش از نگاه دو) به اينجا آمدم و هيچ صحبتي در مورد تيم ملي ايران نکرده‌ام.

شنبه 1392/12/17 10:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن