تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال کامل‌ترين تيمي است که با آن کار کرده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رئال کامل‌ترين تيمي است که با آن کار کرده‌ام
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اين تيم را کامل‌ترين تيمي دانست که تاکنون هدايت آن را برعهده داشته است.

کارلو آنچلوتي در نشست خبري پيش از ديدار امشب تيمش مقابل شالکه اظهار داشت: تغييرات کمي در ترکيب تيم مي‌دهيم زيرا در دو بازي قبلي فشار زيادي به بازيکنان وارد شد. همچنين بايد به آلمان سفر کنيم و استراحت کمي داريم. بنابراين زمان خوبي است که برخي بازيکنانمان استراحت کنند. تيم‌هاي مختلفي را هدايت کرده‌ام و مقايسه بين آنها سخت است اما اين تيم همه‌چيز دارد. رئال از تجربه، جواني، شخصيت و ... برخوردار است و مي‌توان گفت که کامل‌ترين تيمي است که تاکنون با آن کار کرده‌ام.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هميشه بارسلونا را تيم قدرتمندي مي‌دانستم. شايد آنها مشکلاتي داشته باشند اما در بازي‌هاي اخيرشان عالي کار کرده‌اند. ال‌کلاسيکو يک بازي پاياپاي خواهد شد. بنزما نمي‌تواند امشب بازي کند اما اميدواريم که براي ديدار يکشنبه شب مقابل بارسلونا برگردد.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: پاسخ دادن به اين سوال که آيا آينده‌ام به اتفاقاتي که از حالا تا ژوئن مي‌افتد، بستگي دارد يا نه، کار سختي است. تمام توانم را به کار مي‌بندم و از اينکه اينجا هستم خوشحالم. ماندن مربيان در تيم به نتايج بستگي دارد. فوتبال امروز اينگونه است. در حال حاضر ليگ از همه مسابقات مهم‌تر است زيرا برتري کمي نسبت به رقيبان داريم. اين مسئله در کوپا‌دل‌ري يا ليگ قهرمانان وجود ندارد.

وي اضافه کرد: تيم در شرايط خوبي قرار دارد. بايد امشب بازي خوبي به نمايش بگذاريم، مسابقه مهمي در ليگ قهرمانان است زيرا پيروزي در اين مسابقه به ما اعتماد به نفس مي‌دهد. بايد به کارمان، رقابت و رقيبمان احترام بگذاريم. موراتا، خسه و رونالدو را در خط حمله قرار مي‌دهم. خسه خوش‌شانس است. من مجبور بودم تا 30 سالگي منتظر باشم تا در اولين نشست خبري‌ام در ليگ قهرمانان حاضر شوم اما او فقط 21 ساله است.

آنچلوتي گفت: بنزما بازيکن بسيار مهمي براي ما است نه تنها به خاطر اينکه گل مي‌زند بلکه به خاطر شيوه بازي‌اش. بايد ببينيم چگونه به درمان پاسخ مي‌دهد و اگر نتوانيم او را در ال‌کلاسيکو به ميدان بفرستيم، از بازيکن ديگري استفاده مي‌کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1392/12/27 12:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن