تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802810029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی: بدهکاری بزرگترین معضلی است که با آن روبرو هستیم/تقوی باید در انتخابی تیم ملی شرکت کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رضایی: بدهکاری بزرگترین معضلی است که با آن روبرو هستیم/تقوی باید در انتخابی تیم ملی شرکت کند
سخنگوی فدراسیون کشتی کشورمان گفت: برای آنکه کشتی به عنوان ورزش اول کشور به جایگاه واقعی خود برسد فدراسیون طرحهای جدید و تاثیر گذاری را در برنامه قرار داده است.


علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در هفته های گذشته برای انسجام داوری کشتی انتخاباتی را با حضور همه داوران بین المللی برگزار کردیم تا از این پس علاوه بر رییس کمیته داوران یک شورای 5 نفره نیز بر عملکرد این کمیته نظارت داشته باشد تا تصمیم گیری های مهم و نهایی برای پیش برد اهداف داوری کشتی ایران از این کانال عبور کند.

وی با اشاره به طرح های دیگر فدراسیون کشتی تصریح کرد: دو طرح خیلی مهم رتبه بندی مربیان سازنده و کشتی گیران برتر کشور در هر سال فنی برای پرداخت حقوق ماهیانه در چند روز گذشته تصویب شد، بدین ترتیب از این پس مربیان سازنده برتر در هر رده سنی  و در هر دورشته آزاد و فرنگی بر اساس امتیازاتی که طبق جدول تدوین شده کسب می کنند  به مدت یکسال حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد.همچنین کشتی گیران برتر هر وزن نیز بر اساس جایگاه فنی حضور در هر رقابت بر مبنای جدولی که اعلام شده حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد. البته در صورت تکرار شدن در سال های بعد این مبلغ افزایش خواهد یافت،ضمن آنکه چند طرح کاربردی دیگر را نیز در نظر داریم که در زمان مقتضی اعلام خواهیم کرد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد درباره وضعیت حقوق مربیان تیم ملی نیز اظهار داشت:درحال حاضر مربیان تیم ملی به صورت روزمزد و حق الزحمه ای حقوق می گیرند و فقط سرمربیان رده های سنی مختلف ماهیانه حقوق دریافت می کنند اما برای بهتر شدن وضعیت مربیان که همواره زحمات زیادی را متحمل می شوند نیز برنامه هایی داریم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که حقوق مربیان از چه محلی تامین می شود گفت:در حال حاضر که بودجه برای تامین تمامی حقوق ها از اعتبار فدراسیون کشتی می باشد اما امیدواریم در آینده مسئولان ورزشی کشور حمایت های لازم را انجام دهند.

رضایی تاکید کرد :هر طرحی که در سمینار روسای هئیت های کشتی تصویب شود به طور حتم اجرا خواهد شد.کشتی اعتبار خوبی پیدا کرده و ما تلاش می کنیم به هرآنچه که قول می دهیم عمل کنیم.

دارنده مدال نقره المپیک درباره علت تعدیل نیرو در فدراسیون کشتی گفت:به هر حال با توجه به مشکلات مالی فراوانی که با آن روبرو هستیم رسول خادم علی رغم میل باطنی و  عاطفی اش مجبور شد تعدادی از همکاران بازنشسته و برخی دیگر را تعدیل کند البته با این نفرات تسویه کامل شد به طوری که کلیه حقوق، سنوات، پاداش و حتی دو ماه حقوق    اضافه تر برای آنها تا بتوانند شغل مناسبی برای خود پیدا کنند در نظر گرفتیم.

ر ضایی در خصوص هزینه های کاروان اعزامی به رقابت های جام جهانی واین که آیا تعداد نفرات زیاد نمی باشند اظهار کرد: آمریکا به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی از تعداد 27 نفر تیم اعزامی تیم ایران فقط هزینه اسکان 12 نفر را پرداخت خواهد کرد و سایر مبالغ به عهده فدراسیون کشتی می باشد که به اعتقاد من با توجه به اینکه سایر کشورها برای هر کشتی گیر یک مربی می آورند فکر می کنم تعداد کاروان اعزامی ایران که شامل 16 کشتی گیر، مربی، داور، پزشک، نماینده وزارت ورزش، رییس و نایب رییس فدراسیون می باشد کاملا معقول است.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص آخرین وضعیت مهدی تقوی برای ملی پوش شدن اظهار داشت:مهدی تقوی هنوز در کشتی تمام نشده، وی دارنده 2 مدال طلای جهان است و       می تواند همچنان برای ایران افتخار آفرینی کند اما اگر به دو ینده تیم ملی فکر می کند باید حتما در مرحله اول انتخابی که اواخر هفته جاری برگزار می شود شرکت کند در غیر این صورت هیج شانسی برای رسیدن به دو بنده تیم ملی نخواهد داشت.

وی شرایط تیم ایران را برای تکرار عنوان قهرمانی در رقابت های  جام جهانی این طور تصریح کرد: به هر حال تیم ما  سال گذشته هم دررقابت های جهانی و هم جام جهانی قهرمان شده و همین موضوع توقع و انتظارات را بالا برده اما از آنجا که تجربه ثابت کرده آمریکایی ها در کشور خودشان کشتی های متفاوتی می گیرند در مسابقات جام جهانی کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت به همین منظور سعی می کنیم در دیدار با تیم های قدرتمندی چون روسیه و کشور میزبان از نفرات اصلی خود استفاده کنیم و در سایر دیدارها به آزاد کاران جوان تر میدان بدهیم.در مجموع مطمئن باشید برای تکرار عنوان قهرمانی برنامه ویژه ای داریم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت بدهکاری های این فدراسیون نیز گفت:در حال حاضر بیش از یک میلیارد تومان به پرسنل و کارمندان خود فدراسیون بدهکار هستیم و بدهی های فراوان دیگری نیز وجود دارد که هر روز مبلغ آن بیشتر می شود به همین دلیل از آقای گودرزی وزیر محترم ورزش که اشراف کاملی به رشته کشتی دارد انتظار داریم نگاه ویژه ای  به این رشته داشته باشد.

رضایی در خاتمه درباره این سوال که وضعیت تغذیه در اردوهای تیم ملی چطور است گفت: هنوز کار ما به آن عدس پلوی معروف نرسیده اما اگر همین  طور پیش رویم و مسئولان به لحاظ مالی بودجه لازم را تامین نکنند کار از قبل هم بدتر خواهد شد که امیدواریم ورزش اول کشور که همواره در میادین بزرگ جور کش سایر رشته ها بوده شرایط نامطلوب را بار دیگر تجربه نکند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن