تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804021091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عنكبوت‌هاي اماراتي آخرين فرصت استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عنكبوت‌هاي اماراتي آخرين فرصت استقلال
هقته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در حالي امروز پيگيري مي‌شود كه استقلال، در تهران از الجزيره امارات پذيرايي مي‌كند و تراكتورسازان در امارات به مصاف العين مي‌روند.
هقته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در حالي امروز پيگيري مي‌شود كه استقلال، در تهران از الجزيره امارات پذيرايي مي‌كند و تراكتورسازان در امارات به مصاف العين مي‌روند.

 استقلال ايران- الجزيره امارات، سه شنبه ساعت 19:30
بازي با الجزيره امارات ديدار مرگ و زندگي است براي قلعه‌نويي و شاگردانش. دو باخت در همين ابتداي راه، هيچ جاي توجيهي نمي‌گذارد، حتي اگر قلعه‌نويي بعد از همه آن آسمان ريسمان كردن‌هايش بعد از آن دو شكست، حالا خود را مسئول نتايج استقلال در آسيا معرفي كند. براي آبي‌پوشان تهراني سومين باخت مي‌تواند به معناي وداعي تلخ با ليگ قهرمانان باشد يا حداقل اينكه شانس اين تيم را به شدت براي صعود به مرحله بعد پايين بياورد. مگر آنكه استقلال در اين ديدار خانگي برخلاف دو بازي قبلي متفاوت ظاهر شده و بتواند تغييري در شرايطش در اين رقابت‌ها ايجاد كند.
اين چهارمين رويارويي الجزيره امارات با استقلال در چارچوب رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا است. حريف امروز آبي پوشان پيش از اين در سال‌هاي 2009، 2010، 2012 با نماينده آبي پوش ايران همگروه بوده، يعني در واقع اين حريف اماراتي از شش حضورش در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، در سه دوره با استقلال همگروه بوده و حالا امروز، چهارمين هم گروهي‌اش با آبي پوشان تهراني را تجربه مي‌كند. حاصل كار دو تيم در فصل 2009 دو تساوي، در فصل 2010 يك تساوي و يك برد به سود تيم اماراتي و در فصل 2012 هم يك شكست خانگي براي استقلال و يك تساوي ديگر بوده و در كل استقلال در تمام طول اين مدت هرگز نتوانسته از سد الجزيره عبور كند و اين تيم به گربه سياه آبي پوشان در رقابت‌هاي آسيايي تبديل شده است كه بايد ديد قلعه‌نويي مي‌تواند امروز اين طلسم را شكسته و شرايط تيمش را در اين مسابقات تغيير دهد يا همچنان اين الجزيره امارات است كه در مصاف با استقلال حرف اول را مي‌زند. استقلال در حالي نتوانسته طي اين مدت از سد الجزيره عبور كند كه دو تيم ديگر ايراني( سپاهان و تراكتور سازي) مقابل الجزيره در سال‌هاي 2011 و 2013 سه برتري پرگل را كسب كرده‌اند و تنها تراكتور در ديدار برگشت فصل گذشته خود در امارات مقابل الجزيره متحمل شكست شده است.
قلعه‌نويي در حالي امروز شاگردانش را براي مصاف با عنكبوت‌هاي اماراتي آماده مي‌كند كه دراين ديدارهم تيموريان و سياوش اكبرپور را به طور حتم ندارد. التبه احمد جمشيديان پس از مصدوميت‌هاي عجيب غريبش به تركيب بازگشته است و براي قلعه‌نويي بهترين خبر حضور توامان گوش‌هاي چپ و راست استقلال يعني خسرو حيدري و هاشم بيك زاده در بازي باشد. اما بايد ديد اين مسئله مي‌تواند جاي خالي تيموريان را پر‌كند و باعث از سد راه برداشتن گربه سياه آبي پوشان در بازي‌هاي آسيايي شود. گربه سياهي كه تنها به زانو در آوردن آن است كه مي‌تواند بقا در اين رقابت‌ها را براي استقلال به دنبال داشته باشد.

 العين امارات – تراكتورسازي ايران، سه شنبه ساعت 19
در ديگر بازي امروز، تراكتور‌سازان، ديگر نماينده ايران در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان در امارات به مصاف العين مي‌روند. اگر‌چه روند نتيجه‌گيري تراكتور سازان تبريزي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با يك برد و يك مساوي خيلي بهتر از استقلال است، اما اين مسئله هم نتوانسته حاشيه امنيتي باشد براي توني و او به خوبي مي‌داند تنها صعود از گروه است كه مي‌تواند قرارداد اين تيم را تمديد كند.
اين مسئله اگر چه مي‌تواند بر استرس توني در اين ديدار خارج از خانه بيفزايد، اما از سوي ديگر مي‌تواند انگيزه‌هاي اين مربي را هم براي كسب دومين پيروزي در اين رقابت‌ها افزايش دهد. به همين دليل هم توني روي ديدار با العين حساب ويژه‌اي باز كرده است. سرمربي تراكتور‌سازان تبريزي بر اين باور است كه بازيكنان اماراتي تنبل هستند و به همين دليل برنامه‌اش خسته كردن آنها در نيمه اول است تا گلزني در نيمه دوم براي تيمش آسان‌تر باشد. اين مهم‌ترين مسئله‌اي است كه او اين روزها در جلسات آناليز العين به شاگردانش گوشزد مي‌كند. اما نگراني‌هاي توني همچنان در خصوص خط دفاع تيمش به قوت خود باقي است. قرار بود فرشيد طالبي در اردوي دوبي به جمع تراكتور‌سازان ملحق شود تا بتواند جاي نصرتي غايب را بگيرد، اما عكسبرداري مجدد از پاي اين مدافع نشان داد كه او به بازي با العين هم نمي‌رسد و حالا اوليويرا بايد به فكر استفاده نويد خوش هوا به جاي طالبي و در كنار مرتضي اسدي باشد. بازيكني كه البته سال قبل هم زير نظر توني كار كرده، اما با اين وجود نمي‌تواند دغدغه‌هاي اين مربي را در خط حمله تراكتور در بازي با العين برطرف كند.
اما مهم‌تر از خط دفاعي، دروازه تراكتور است كه در اين بازي حفاظت از آن به عهده داوود نوشي صوفياني سپرده خواهد شد چراكه حامد لك، به دليل دريافت كارت زرد در دو بازي قبلي نمي‌تواند به دليل محروميت تراكتور را در بازي امروز همراهي كند و اين مسئله حتي از نبود نصرتي و طالبي در خط دفاع نگران كننده‌تر است. با اين وجود، تراكتور، صدرنشين گروه C اميدوار است با كسب هر سه امتياز اين بازي خارج از خانه علاوه بر حفظ موقعيت‌اش در گروه، گامي بلند براي صعود از اين مرحله بردارد. اما رسيدن به اين مهم كار چندان آساني هم نيست. خصوصاً كه العين كه تاكنون 10 بار در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا مقابل تيم‌هاي ايراني قرار گرفته كه تنها دو بار و در مقابل استقلال تهران شكست خورده است در ديگر مصاف‌هايش با تيم‌هاي ايراني يا بازي‌هايش را مساوي به پايان برده يا برنده بوده است و اين نشان مي‌دهد توني و شاگردانش امروز، روز سختي را در امارات و برابر اين تيم دارند. روزي كه اگر با موفقيت تراكتور به پايان برسد، به معني ادامه همكاري توني با اين تيم در فصل جديد خواهد بود. چراكه شانس تبريزي‌ها براي صعود از گروه را كه شرط تمديد قرارداد اين مربي است افزايش مي‌دهد.


نویسنده : دنيا حيدري 
منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 27 اسفند 1392 - 09:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن