تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814708383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان آغاز مذاکرات امروز ایران و ١+٥


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: زمان آغاز مذاکرات امروز ایران و ١+٥
دومین دور مذاکرات ایران و ١+٥ درباره گام پایانی توافق ساعت ١٣ به وقت تهران و به ریاست ظریف و اشتون در مقر سازمان ملل در وین برگزار می شود.
فارس: دومین دور مذاکرات ایران و ١+٥ درباره گام پایانی توافق ساعت ١٣ به وقت تهران و به ریاست ظریف و اشتون در مقر سازمان ملل در وین برگزار می شود.

قبل از آغاز این مذاکرات قرار است محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با یکدیگر دیدار و گفت وگو کنند.

قرار بود دوشنبه شب و همچون قبل شام کاری با حضور ظریف و اشتون قبل از آغاز مذاکرات برگزار شود که هیأت ایرانی در واکنش به اقدام اخیر کاترین اشتون در سفرش به تهران و در اعتراض به دیدارهای هماهنگ‌نشده مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران شام کاری را لغو کرد.

پس از آن سید عباس عراقچی و هلگا اشمید معاونان ظریف و اشتون به مدت دو ساعت به رایزنی و گفت وگو درباره برنامه های دو روز آینده و نحوه انجام مذاکرات گفت وگو کردند.




تاریخ انتشار: 27 اسفند 1392 - 09:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن