تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داورزني: حق‌پخش ليگ‌جهاني واليبال پرداخت‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: داورزني: حق‌پخش ليگ‌جهاني واليبال پرداخت‌شد
رييس فدراسيون واليبال با بيان اينکه در ميزباني ليگ جهاني عملکرد خوبي داشتيم و تنها نقاط ضعفمان پخش تلويزيوني و تهويه سالن بود، گفت: حق پخش تلويزيوني اين رقابت ها مربوط به سال 2013 پرداخت شد.

 محمدرضا داورزني امشب در آخرين نشست هيات رييسه فدراسيون واليبال در سال 92، افزود: در سال جاري واليبال ايران در دنيا جهش فوق العاده اي داشت. پيروزي برابر ابر قدرت ها تحسين فدراسيون بين المللي را هم برانگيخت.



به گزارش ايرنا، وي با تاکيد بر اينکه در ميزباني ليگ جهاني واليبال دو مشکل داشتيم که يکي از آنان حق پخش تلويزيوني مسابقات بود، تصريح کرد: به حمد الله با ياري مسئولين وزارت ورزش و صداو سيما مبلغ حق پخش ليگ جهاني سال 2014 نيز در دست بررسي و انجام مي باشد.

رييس فدراسيون واليبال خاطر نشان کرد: پس از نشست مشترک وزير و مسئولين صدا و سيما مشکل پخش اچ دي نيز براي سال 2014 در حال برطرف شدن است و با پيگيري هاي به عمل آمده اميدواريم که شرايط تهويه سالن دوازده هزار نفري نيز به حالت استاندارد خود نزديک شود.

داورزني همچنين گزارشي کاملي از آغاز روند جدايي ولاسکو از ايران و روند انجام مذاکرات متعدد با گزينه هاي مختلف دنيا براي هدايت تيم ملي واليبال ايران و رسيدن به اسلوبودان کواچ ارائه کرد و گفت: به کواچ گفتم ما معتقديم مي توانيم در المپيک 2016 برزيل بر روي سکو برويم. هدف واليبال ايران المپيک 2016 برزيل است. اگر اين موضوع را باور داري، سرمربي تيم ملي ما را قبول کن. ما تمام امکانات سخت افزاري را براي تو فراهم مي کنيم.

وي تاکيد کرد: به سرمربي تيم ملي تاکيد کردم، در هرکجاي دنيا به غير از يک نقطه و با هر تيمي که بخواهي؛ به غير از يک تيم؛ مي توانيم مسابقه دوستانه يا اردوي تدارکاتي برگزار کنيم.

رييس فدراسيون واليبال در پايان گفت: خدا رو شکر که تا کنون در واليبال هيچ يک از برنامه تيم هاي ملي را به علت نداشتن منابع مالي لغو نکرديم و ان شاءا.. نخواهيم کرد و اميدورام در سال آينده نيز بتوانيم اين روند موفقيت آميز را در دنيا ادامه دهيم. ما نبايد فکر کنيم که ديگر مقابل تيم هايي چون ايتاليا، لهستان و صربستان محکوم به پيروزي هستيم. ما بايد براي شکست آنها تمام تلاش خود را کنيم و در حد و اندازه خود ظاهر شويم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1392/12/26 23:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن