تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اردوي تيم‌ملي واليبال از هفته‌دوم فروردين


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آغاز اردوي تيم‌ملي واليبال از هفته‌دوم فروردين
حسين معدني از آغاز اردوي تيم ملي واليبال در هفته دوم فروردين سال 1393 خبر داد و خواستار برخورد قاطعانه با بداخلاقي‌ها شد.


Bookmark and Share
X Share

Google Reader Stumble Upon Delicious Cloob
Facebook Twitter Digg




  حسين معدني اظهار کرد: بعد از آخرين مسابقه‌اي که در ليگ برتر واليبال داشتم به جلسه‌اي در دفتر رييس فدراسيون دعوت شدم. در حضور داورزني، موارد متعددي مطرح شد. تعيين شد تا زماني که سرمربي اصلي تيم ملي مشخص شود و قرارداد نهايي با او امضا شود، تيم ملي کار خود را شروع کند. البته اين کار بسيار درست است زيرا نبايد به بازيکنان تيم ملي چند ماه استراحت بدهيم و آن‌ها را از شرايط آمادگي دور کنيم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: قرار شد تمرين تيم ملي زير نظر من از هفته دوم فروردين آغاز شود. البته هنوز تاريخ دقيق تمرين مشخص نيست و در جلسه‌اي که امروز يا فردا با مسئولان فدراسيون خواهيم داشت برنامه دقيق اردوي تيم ملي را مي‌بنديم. فکر مي‌کنم با توجه به اينکه تعدادي از ملي‌پوشان درگير مرحله نيمه نهايي و فينال ليگ هستند و بايد به آن‌ها زمان استراحت دهيم شايد اردوي اصلي تيم ملي را با نفرات کامل از 12 فروردين استارت بزنيم. بايد شرايط را طوري پيش ببريم که بازيکنان ما از ساير تيم‌ها عقب نيفتند. ما از ساير تيم‌هاي ملي که در ليگ جهاني رقيب‌مان هستند، تمرين را زودتر شروع مي‌کنيم.

مربي تيم ملي واليبال درباره تغيير و تحول در کادر فني تيم ملي و خداحافظي ولاسکو و مطرح شدن گزينه‌هاي مختلف براي جانشيني او گفت: من از دو منظر به اين موضوع نگاه مي‌کنم. اول اينکه ارتباط بسيار خوبي بين ولاسکو و بازيکنان ايران ايجاد شده بود و دو طرف بسيار همديگر را باور داشتند. اين موضوع کار را خيلي راحت مي‌کرد و هماهنگي تيم ملي را بسيار بالا مي‌برد. البته اين براي مربي بعدي ممکن است قدري سخت باشد زيرا جا انداختن موضوعات ديگر براي مربي خارجي يا ايراني آينده تيم ملي سخت است. مخصوصا براي مربي ايراني که هدايت تيم ملي را در دست مي‌گيرد خيلي سخت است تا بعد از ولاسکو بخواهد موضوعي را تفهيم کند. اما نکته مثبت اين است که بازيکنان، واقعا زحمت زيادي کشيد‌ه‌اند. جامعه واليبال تلاش زيادي کرده تا نتايج درخشان تيم ملي رقم بخورد.

معدني افزود: خيلي‌ها دوست داشتند فقط و فقط موفقيت‌هاي تيم ملي ايران را به پاي ولاسکو بنويسند. حتي خود ولاسکو هم چنين اعتقادي نداشت. اين فرصت مناسبي براي جامعه واليبال ايران است که ثابت بکند مي‌تواند موفق باشد و همه پيروزي‌هاي تيم ملي وابسته به ولاسکو نبوده است. ما همه ابزارهاي لازم را براي موفقيت واليبال خود در اختيار داشتيم. مديريت خوبي بر اين ابزارها و برنامه‌ها حاکم بود و مي‌توانيم حالا با انگيزه مضاعف نتيجه خوبي بگيريم. البته رهبري و مديريت اين جريان بسيار سخت است. اميدوار هستم که همه به هم کمک کنند تا در اين شرايط حساس بتوانيم انتظارات بالاي مردم را پاسخ دهيم. ما مي‌توانيم نتايج گذشته را تکرار کنيم. اميدوارم اين وفاق پيش بيايد و همه عناصر واليبال کمک کنند تا ثابت کنيم که ايران واليبال خوبي دارد.

سرمربي سابق تيم ملي درباره ميزان بهره‌ بردن مربيان ايراني از سه سال حضور ولاسکو در ايران گفت: براي ولاسکو بيشتر مهم اين بود که فردي کنارش باشد که به زبان انگليسي مسلط باشد و بتواند با او ارتباط برقرار کند. خيلي مسائل فني را مد نظر قرار نمي‌داد. اين موضوع را خودش هم عنوان مي‌کرد که برايش تحليل فني دستيارش خيلي مهم نيست. او مي‌خواست فردي کنارش باشد که فقط و فقط موضوعات مختلف را عينا ترجمه کند. تصور ولاسکو اين بود که اگر فردي با دانش مربي‌گري بالا کنار او قرار بگيرد و بخواهد مطالب را ترجمه کند ناخودآگاه ذهنيت فردي خودش هم در ترجمه‌ها تاثيرگذار باشد. اين موضوع باعث مي‌شد تا به هر ترتيب نيمکت تيم ملي پر شود. البته درب تيم ملي در سال‌هاي اخير به روي همه باز است.

وي ادامه داد: ولاسکو هيچ مشکلي براي انتقال دانش و توانايي‌هاي خود به مربيان ايراني نداشت. خود من در کنار او کار کردم. شايد در روزهاي اول مثل يک معلم خصوصي براي من وقت مي‌گذاشت و فرصت مناسبي براي من پديد آورد تا حجم زيادي از اطلاعات را از او دريافت کنم. حتي فرصت نداشتم تا آن همه دانش مربي‌گري را در ذهن خود تحليل و دسته‌بندي کنم. به هر حال ولاسکو هم اخلاق خاصي داشت. شايد براي خيلي‌ها قابل قبول نبود که در کنار ولاسکو کار کنند اما در تمام مدتي که من در کنار ولاسکو کار کردم حتي يک بار هم شاهد بي‌احترامي و بداخلاقي او نبودم. من خودم رعايت مي‌کردم و رفتار حرفه‌اي انجام مي‌دادم. ولاسکو هم با من رفتار حرفه‌اي داشت.

حسين معدني در پاسخ به اين پرسش که شما که قبلا نيز سرمربي‌گري تيم ملي را در دست داشته‌ايد و حالا بعد از رفتن ولاسکو قرار است تا فعلا هدايت تيم ملي را در دست بگيريد. چقدر اين احتمال وجود دارد تا به عنوان سرمربي تيم ملي معرفي شويد و در ليگ جهاني روي نيمکت ايران حضور داشته باشيد، گفت: به نظرم فعلا صلاح نيست که يک مربي ايراني هدايت تيم ملي واليبال ايران را در دست بگيرد. ما با يک مربي خارجي نتيجه گرفته‌ايم و مادامي که با او موفق باشيم، نبايد برنامه خود را تغيير دهيم. با توجه به صحبت‌هايي که انجام دادم و گفتم که سطح انتظارات مردم از تيم ملي بسيار بالاست شايد کار مربي بعدي تيم ملي بسيار سخت باشد. از سوي ديگر قبول داشته باشيم يا نه، حرف‌شنوي بازيکنان از مربي ايراني کمتر است الان به نظر من صلاح اين است که مربي خارجي بياوريم حتي اگر فردي باشد که يک رده هم از ولاسکو پايين‌تر بود اما به نظرم بهتر است که از مربي خارجي بهره ببريم. اميدوارم بين چند گزينه اصلي براي هدايت تيم ملي واليبال سرانجام با يکي به توافق برسيم.

مربي تيم ملي درباره بروز بداخلاقي‌ها و رفتارهاي ناشايست از چهره‌هاي شاخص تيم ملي واليبال در حاشيه مسابقه‌هاي ليگ برتر و چگونگي مديريت اين موضوع گفت: واقعيت اين است که مهم‌ترين عناصر يک سازمان اجرا کننده‌هاي آن هستند. در ورزش هم بازيکنان عناصر اصلي هستند. طبيعي است که نگاه ويژه‌اي به آن‌ها وجود داشته باشد و همه بيشتر و بيشتر به آن‌ها بها مي‌دهند. ولي هميشه اختلاف کوچکي بين بازيکنان و ساير عناصر وجود دارد. کادر فني، رسانه‌ها، مديران و ساير افراد هم در موفقيت‌هاي واليبال تاثيرگذار هستند. متاسفانه همه نگاه‌ها در چند سال اخير معطوف به ولاسکو و بازيکنان بوده است. بعد از اين دو، تقريبا هيچ کس براي ساير عناصر موثر در موفقيت‌هاي واليبال ارزشي قائل نيست. وقتي يک ورزش رشد مي‌کند، همه عناصر آن رشد کرده‌اند. وقتي يک ورزش حرفه‌اي مي‌شود، همه، حرفه‌اي رفتار کرده‌اند. داوران هم موثر هستند. نبايد بازيکني که ميلياردي پول مي‌گيرد در برابر داوري بازي کند که حداکثر 200 هزار تومان پول گرفته است. همه اين موارد به هم مربوط است. به نظرم قدري در اين مورد ضعيف عمل کرده‌ايم. داوران واليبال واقعا مظلوم واقع شده‌اند. هميشه گفته‌ام که بايد بيشتر به ساير عناصر واليبال اهميت دهيم.

وي افزود: وقتي خطايي صورت مي‌گيرد بازيکن خودش را بالاتر از داور مي‌بيند. گاهي داور هم قبول مي‌کند که بازيکن جايگاه بالاتري از او دارد. بايد در اين بخش‌ها سرمايه‌گذاري فرهنگي صورت بگيرد. نبايد اجازه دهيم تا بداخلاقي رشد کند. خدا را شکر امسال شرايط بداخلاقي‌هاي ليگ واليبال نسبت به سال قبل خيلي بهتر شده است. ما کمتر شاهد حاشيه‌ها هستيم. البته اميدوارم تا پايان مسابقه‌ها، حاشيه‌ها گسترش پيدا نکند.

معدني با بيان اين که در بازي‌هايي که حساسيت زيادي دارد نبايد کوتاه بياييم، گفت: به اندازه کافي حکم‌هاي تعليقي و بخشش‌هاي مختلف را شاهد بوديم و به نظرم بايد با بداخلاق‌ها قاطعانه برخورد کنيم. اگر يک بازيکن بزرگ ما دو جلسه محروم شد بايد اين موضوع حتما درباره‌اش محقق شود. اگر جريمه‌اش را اعمال نکنيم مطمئن باشيد که رفتارش را تکرار مي‌کند. بايد نگاه سنتي به واليبال ايران قدري مدرن‌تر و حرفه‌اي تر شود درست است که دو بازيکن ممکن است در جريان مسابقه به يکديگر فحاشي کنند و بعد هم بيرون سالن روبوسي کنند و فالوده بخورند و بگويند ما با هم هيچ مشکلي نداريم و اعضاي يک خانواده هستيم اما اين که نمي‌شود. فقط آن دو نفر نيستند. امروز واليبال را همه مشاهده مي‌کنند و رفتارهاي بازيکنان بازخورد خوب و بد دارد. حرکت بد، زشت است.

معدني در پايان گفت: به نظرم بايد رفتارهاي بد ريشه‌کن شود. نبايد تلاش کنيم تا روي برخي از مسائل و رفتارهاي ناشايست سرپوش بگذاريم. در جريان يکي از مسابقه‌هاي ليگ برتر به يکي از داوران گفتم که شما شنيديد که بازيکني فحاشي مي‌کرد اما هيچ عکس‌العملي نشان نداديد، گفت به داور دوم فحش داد، به من کاري نداشت. اگر دو بار داوران ما و حتي مسئولان فدراسيون با بداخلاقي‌ها خيلي قاطعانه برخورد کنند مطمئن باشيد که رفتارهاي ناشايست جمع مي‌شود.

يکشنبه 1392/12/18 01:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن