تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814983334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفراندوم کریمه ˈغیر قانونی، فاقد درجه اعتبار و بدون اثر قانونیˈ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر خارجه اسپانیا: رفراندوم کریمه ˈغیر قانونی، فاقد درجه اعتبار و بدون اثر قانونیˈ است مادرید- ایرنا- ˈخوسه مانوئل گارسیا مارگالوˈ وزیر خارجه اسپانیا در مورد رفراندوم برگزار شده در کریمه، تأکید کرد که این رفراندوم ˈغیر قانونی، فاقد درجه اعتبار و بدون اثر قانونیˈ است.


به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیون ملی اسپانیا، وزیر خارجه روز دوشنبه در این راستا ادامه داد: رفراندوم کریمه، یک رفراندومی است که قانون اساسی داخلی و قوانین بین المللی را نقض می کند و در نتیجه اثر قانونی ندارد.
وی ادامه داد: هیچکس نمی تواند در چارچوب قوانین بین المللی، رفراندوم روز یکشنبه را به رسمیت بشناسد زیرا حقوق بین الملل را نقض می کند.
به گفته مارگالو، وزرای اتحادیه اروپا همچنین موافقند که امضای جنبه های سیاسی توافق اتحاد با اوکراین به جلو انداخته شود تا که از یک سو همدردی و همبستگی اتحادیه اروپا با اوکراین نشان داده شود و از سوی دیگر برنامه اصلاحات کامل و فراگیر راه اندازی شود.
مارگالو با اشاره به استدلال ˈولادیمیر پوتینˈ رییس جمهوری روسیه که استقلال کوزوو، استان سابق صربستان را مثال قرار داده بود، اشاره کرد که آشکار است که بین کوزوو و کریمه، مقایسه ای وجود ندارد زیرا در کوزوو، عملیات پاکسازی قومی رخ داد.
وی افزود: اسپانیا هیچگاه کوزوو را به رسمیت نشناخت؛ در آنجا شرایط استثنایی وجود داشت. اسپانیا همیشه درک کرد که تا وقتی صربستان، جدایی کوزوو که مخالف با قانون اساسی این کشور بود را به رسمیت نشناسد، کشور ما نیز آن را به رسمیت نمی شناسد.
اروپام**1234**1504
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن