تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812717358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فضای امید و نشاط موجود می تواند ،مشکلات کشور را حل و فصل کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار یزد : فضای امید و نشاط موجود می تواند ،مشکلات کشور را حل و فصل کند یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: امیدوارم با فضای امید و نشاط و وفاقی که در کشور ایجاد شده همه دست در دست هم داده و مشکلات را حل و فصل نماییم .


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ، ˈ سیدمحمد میرمحمدی ˈ روز دوشنبه در همایش سراسری دهیاران و بخشداران استان ، ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه با تشکر از زحمات و خدمات همه دهیاران و بخشداران ،این قشر را سربازان عمران و آبادانی کشور خطاب کرد و پیشرفت و تحول روستاها را ، مرهون تلاش آنها دانست .
وی گفت: تمام امور روستا در گرو تدبیر و تلاش شماست و با عشق و علاقه ای که در چهره های شما می بینم، مطمئن هستم که پاسخگوی تمام مطالبات روستاییان عزیز خواهید بود و تمام همت خود را صرف آبادانی و حل مشکلات این قشر زحمت کش خواهید کرد .
استاندار یزد سپس یا اشاره به نزدیک شدن به سال جدید و فرارسیدن نوروز باستانی ادامه داد: در سال جدید حال ما باید به بهترین حال تغییر کند و لحظه به لحظه زندگی ما باید همراه با پیشرفت و تعالی باشد .
وی خاطرنشان کرد: بدانیم که این پیشرفت ناشی از علم و اندیشه است و در این راه قطعاً باید افکار خود را تقویت کنیم و یکی از راه های آن برگزاری همین همایشها و هم اندیشی هاست.
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد سپس به دو موضوع ˈ اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه هاˈ و ˈ اقتصاد مقاومتیˈ اشاره کرد و این دو را از موضوعات مهم سال آتی خواند .
میرمحمدی سپس با بیان اینکه حماسه سیاسی بخوبی رقم خورد و فضای امید در کشور ایجاد کرد ه روشن بودن افق ها برای مردم اشاره کرد و ادامه داد: مردم در تحقق حماسه سیاسی نقش ارزنده ای ایفا کردند و با حضور چشمگیر و خیره کننده شان در انتخابات ریاست جمهوری قدم اول در خلق حماسه مد نظر رهبری را برداشتند .
وی افزود: همین گستردگی نشاط و امید در جامعه، فضا را برای اعلام پشتیبانی بسیار جدی مردم از نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن فراهم کرد و این حضور گسترده و بی نظیر در سراسر کشور و بویژه در یزد شکل گرفت .
استاندار یزد گفت: به اعتراف بسیاری این حضور گسترده در این سال ها مثال زدنی بود و این نشان از امیدواری های مردم و فرهنگ ایشان در خلق حماسه سیاسی دارد .
میرمحمدی اظهار داشت: حماسه ای که دنیا را متقاعد کرد که با ملت ایران باید با زبان اندیشه و عقل سخن گفت و نه با زبان زور و تهدید چرا که مردم ما مردمی نیستند که با تهدید میدان را خالی کنند .
وی سپس با اشاره به رشادت های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس ، این نقش آفرینی را نشان دهنده علاقه مردم به نظام، اسلام و ایران دانست ، تاکید کرد: مردم ما بهترین جوانانشان را تقدیم کردند تا دینشان حفظ شود و خللی در اعتقاداتشان ایجاد نشود .
میرمحمدی افزود: این مردم با مقاومت، اجازه تجاوز را به دشمن ندادند و دشمن را به عقب رانده و صلح را برای میهن به ارمغان آوردند و به دنیا نشان دادند که مردمی جنگ طلب نبوده بلکه اهل صلح و گفت و گو هستند .
استاندار یزد گفت: اما در دفاع از آرمان ها و اعتقادات و کشور خود، ذره ای سستی به خود راه نخواهند داد و این درس بزرگی برای استکبار و ابرقدرتها بود و امروز هم می بینیم که نظام با پشتوانه قوی مردمی ، مذاکرات را دنبال می کند و نشان داده ایم که اهل منطق و گفت و گو هستیم.
این مقام مسئول افزود: برای افکار عمومی دنیا روز به روز روشن تر می شود که این مردم ، اهل صلح هستند و می بینند که ملتی هستند که انتخاباتی به آن باشکوهی برگزار کرده و همبستگی و اتحاد دارند .
وی سپس ضمن تاکید بر پاسداشت این ویژگی های ملی، شکل گیری حماسه اقتصادی مد نظر رهبری را در چنین فضایی عنوان کرد و با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها در سال آتی، ذهنیت مردم را با توجه به روش اجرای مرحله اول این طرح، مثبت ندانست .
وی افزود: اگر در اجرای مرحله اول این طرح، روش های صحیحی به کار گرفته شده و مطابق قانون عمل شده بود ، امروز مردم راحت تر اجرای مرحله دوم را می پذیرفتند .
استاندار یزد اظهار داشت: اما باید به مردم عزیز عرض کنیم که اولاً در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، افزایش قیمت ها هرگز به صورت چند برابری نخواهد بود، بلکه با یک شیب ملایم با این افزایش قیمت مواجهیم تا آسیبی به اقشار کم درآمد وارد نشود .
میرمحمدی ادامه داد: ثانیاً منابعی که در اختیارمردم قرار می گیرد ترجیحاً به صورت وجه نقد نخواهد بود و امیدورایم کسانی که نیازمند به دریافت یارانه نیستند، داوطلبانه از دریافت آن خودداری کنند تا انشاالله این منابع به همراه مابه التفاوت قیمت سوخت و سایر کالاها، صرف گسترش پوشش تامین اجتماعی و امر سلامت مردم و رفع دغدغه های درمانی آنان شود.
استاندار یزد درباره لزوم توجه به مقوله تولید اظهار داشت : از محل اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، وجوهی اگر حاصل می شود باید صرف تولید شود چرا که وقتی تولید داریم ، اشتغال آفرینی هم داریم و وقتی بتوانیم برای جوانانمان شغل ایجاد کنیم، امکان ازدواج و تشکیل زندگی سالم را برایشان فراهم کرده ایم .
میرمحمدی تأکید کرد: مطمئناً جوانی که درآمد مناسب و شغل معینی دارد، زمان او صرف کارهای بیهوده نخواهد شد و این چنین از بسیاری از نابهنجاری های اجتماعی نیز جلوگیری می شود .
وی ادامه داد: هر کجا امنیت و آرامش باشد، زندگی لذت بخش است و زمانی امنیت داریم که آرامش خاطر داشته باشیم و بتوانیم از امکان مناسبی برای زندگی کردن، درمان، حرف زدن و شاداب بودن برخوردار باشیم.
نماینده عالی دولت در استان یزد سپس با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و تببین مبانی و الزامات این طرح از سوی مقام معظم رهبری، گفت: باید آماده شد تا به یک اقتصاد پایدار که تکام ها و بحران های اقتصادی دنیا نتواند برای آن بحران ایجاد کرده و آن را متزلزل کند، دست یافت تا از مسیر آن بشود کشور را به خوبی اداره نمود و زندگی مردم را به بهترین نحو مدیریت کرد.
استاندار یزد با تأکید بر لزوم اتکاء به خود در مباحث مختلف کشور گفت: یافتن استقلال و اتکاء به ظرفیت های درونی کشور، نیازمند تدبیر و امید است که به شکر خدا امروزه شاهد تدبیر مسئولان در همه زمینه های داخلی و خارجی و عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستیم و همین وفاق و تدبیر است که امید را در جامعه جریان می بخشد و مردم را به آینده خوشبین و دلبسته می کند.
وی در پایان از همه دهیاران و بخشداران خواست تا با توجه به شکل گیری این فضای امید عمومی در جامعه، دست در دست هم دهند و به حل و فصل مشکلات مردم عنایت داشته باشند.ک/1
1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن