تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805475583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا در کنگره سه هزار شهید استان سمنان اهمیت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان آیت الله شاهچراغی:
استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا در کنگره سه هزار شهید استان سمنان اهمیت دارد
سمنان-خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان سمنان مشارکت همگانی را برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان ضروری دانست و گفت: توجه به استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا در این کنگره اهمیت دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان که در استانداری بر گزار شد با تاکید بر استفاده از ظرفیت فرزندان شاهد در این کنگره افزود: باید در این کنگره به فرهنگ شهادت، استکبارستیزی، ولایت‌مداری، مقاومت، امید و پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشت. وی با اشاره به  آیه "تعاونو علی البر والتقوی" تعاون عملی و اجرایی، وحدت، همدلی ومشارکت عمومی همه مردم بوِیژه خانواده های شهدا، دستگاههای اجرایی، را در بر گزاری این کنگره خواستار شد و خاطر نشان کرد: عملیاتی ساختن این کنگره به ویژه برگزاری برنامه‏‌های جنبی آن امری مهم و حیاتی به شمار می رود. پیروی از ولایت فقیه، پاسداری از راه انبیاء و شهداست استاندار سمنان نیز با اشاره به این مطلب که برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در سال 93یکی از مهمترین موضوعات در دست کار است تصریح کرد: با پیروی از ولایت‌ فقیه می‌توان از راه شهدا و انبیاء الهی پاسداری کرد. محمد وکیلی یادآوری  آثارو برکات فراوان شهیدان در جامعه اسلامی عنوان کرد: تقارن برگزاری کنگره همزمان با سالگرد سفر پرخیر برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان نوید دهنده مراسم معنوی و فرهنگی تاثیر گذار است. تعویق کنگره به دلیل جمع آوری آثار و اسناد به جا مانده از شهدا رئیس ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان با اشاره به این که باید از ظرفیت همه دستگاه‏های اجرایی و امکانات استان سمنان برای برگزاری این کنگره بزرگ استفاده شود اذعان داشت: آغاز این دست کنگره ها از نخستین کنگره سال 1378 در استان قم بود. سرهنگ عبدالرحیم فریدون با یادآوری این مطلب که ترکیب ستاد در نشست های آتی دستخوش تغییراتی خواهد شد ابراز داشت: جمع‏ آوری آثار شهدا و اسناد و مدارکی که درباره آنها وجود دارد، یکی از اصولی است که باید در این کنگره مد نظر قرار می‏گرفت به همین دلیل برگزاری این کنگره به تعویق افتاد. وی وجود چنین تعویقی را برای تالیف و چاپ کتابی در خور شأن شهدا و هشت سال دفاع مقدس ضروری دانست و ادامه داد: برگزاری اجلاسیه‏ های شهرستانی شهدا باید در دستور کار قرار گیرد و جمع‏آوری و تالیف آثار مربوط به شهدا تا قبل از برگزاری کنگره بزرگ سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان انجام شود. رئیس ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره نباید تنها در قالب یک مراسم یادواره انجام شود بلکه باید برنامه‏ های خاصی در حاشیه آن تدارک دید اظهار داشت: باید تولید کتاب، فیلم، مستند و ... قبل از برگزاری این کنگره انجام و در رده ‏های قشری برای شهدا و حماسه‏ آفرینان سال‏های جبهه و جنگ، آثار و کتاب‏های شاخصی تدارک دیده شود.


۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن